• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ni som bor i Sthlm, vart i Sthlm bor ni? Vi bor i Sorunda, typ en halvtimma från Globen fast på landet :)

• Jess86

V-H!!! Ja, det är ju jättenära :) Swea: Lycka till på KK men jag tror att ser toppen ut! Jennie: Håller tummarna för dig imorrn, måste logga in när vi kommer fram så jag ser hur allt gick :)

• Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-03-22 12:06:35 följande:
    Sommar:
    Nej bilden har jag men inte testet...

Har du lagt upp bilden idag?
  • Jess86
    sweasmamma skrev 2012-03-22 12:13:22 följande:
    meh...lägg in den då för bövelen 
  • Jess86
    sweasmamma skrev 2012-03-22 12:26:54 följande:
    mini jag ser utan trix men här.. 

=)
    Det syns ju något!! Vad är det för test?
  • Jess86
    goldielocks skrev 2012-03-22 13:00:30 följande:
    Och med en växtcell menas inte att det är en växande cell, utan att det är en del som bara finns i växtceller. I växter alltså så läkaren borde inte använt det utan att förklara mera, men man brukar använda det för att beskriva en liten blåsa (cell) enbart fylld med vätska.
    Men ordagrant är det den centrala delen av en växtcell som är fylld med vattenlösning och ger växter dess färg.

Swea, du hade klorofyll i magen!!! Skrattande 
    Förlåt, kunde inte låta bli.
    Härlig förklaring, hur vet du så mycket om vakouler?  
  • Jess86

Jag tror jag kommer få ÄL tidigare denna månad, har redan fått ÄL-sekret fast jag inte ska lossa förrän om 8 dagar!!!

• Jess86

Hur långt före ÄL får ni ÄL-flytningar? Jag fick idag men ska inte ha ÄL förrän om 8 dagar enligt kalendern så jag tror den kommer komma tidigare denna månad.

• Jess86
    Es Mamma skrev 2012-03-22 19:43:19 följande:
    Vilken dag i cykeln är du på? Jag tror att jag brukar få den där äggvite-flytningne på samma dag eller nån dag innan bara, men har aldrig testat med äl-stickor så kan kan inte säga nåt. Men symptomen tyder på det. Intressant att höra andras svar..

Jag är på dag 8 av 30 (har oftast 30, men har hänt att den kommer 2 dagar före eller efter också).
    Fler som vill svara på hur många dagar innan ÄL som era ÄL-flytningar kommer?

Och stort grattis till alla som plussat, det har ju exploderat nu i mars känns det som! Skrattande   
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester