• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-04-02 20:10:37 följande:
    Har riktig älvärk nu! Ömmar på vänster sida, uppsvälld mage? Känns det igen vid äl?

Känner igen! När den värken kommer så brukar jag även känna när jag kissar att ju mer blåsan tömms desto mer smärtar det, om du förstår hur jag menar?
  • Jess86
    Knasten83 skrev 2012-04-02 20:37:18 följande:
    Jess86: TACK!!! Precis den känslan trodde jag att jag va ensam om!!
    Jag kan tom har problem att göra nr två för det gör så ont att krysta, som om man är svullen i tjejmagen!

Hehe, kan kännas som att om man tar i så kommer nåt att brista i äggstocken Flört
  • Jess86
    Knasten83 skrev 2012-04-02 20:42:59 följande:
    Jess86: ja precis!! :) skönt att du kände igen det. När brukar du få det? Innan, efter, under släppet?

Brukar få positivt ÄL-test några timmar innan (vid 10) sen börjar det oftast vid 17-18 på kvällen och håller i sig några timmar.
  • Jess86

Jag skakar just nu tjejer!!!!!
    Har varit i Dalarna över påsk och lämnade testet hemma så nu idag så fort vi kom hem så tog jag ett test. Täckte för så man bara såg kontrollstrecket och sen drog jag bort pappret efter 3 minuter och bara skrek rakt ut!!! ÄL+12 idag, var helt säker på att det inte tagit sig denna gång heller för det enda jag känt är lite stickningar i äggstockarna men se på faaaan: MADE IN MARSA ALAM!!!!!!

• Jess86

Tack för alla grattis, känns helt overkligt! Skrattande
    Grattis er till er andra som plussat också och håller tummarna för er som kämpar Glad 

• Jess86

Är det vanligt att ett äkta plus med CB blir smalare efter någon/några timmar? Mitt har liksom dragit ihop sig lite & blivit tunnare men starkare... Om allt går som det ska nu så har jag bf den 18 december :) Sambon är på match så jag har skrivit på sonens blöja: "Jag ska bli storebror!" så får vi se när han upptäcker det ikväll :D

• Jess86

Kan inte sluta tänka på hur JAG reagerade! Vart helt paff när jag såg plusset & skrek typ men det är inte saaaaant, jaaaa, neeeeej, hahahaaaaa & sonen började asgarva åt mig i vardagsrummet! :D

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester