Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Är det någon här inne som plussat på ÄL+7? Funderar på att tjuvtesta imorrn :)
Är det någon här inne som plussat på ÄL+7? Funderar på att tjuvtesta imorrn :)
Frågar igen, är det någon här som plussat på ÄL+7? :)
Hihi, då testar jag nog imorrn bitti :) Fan att man ska va så otålig!
mammelie: Beklagar!! :( Kram
Grattis till alla som plussat!!! Tog ett test imorse på ÄL+7 som såklart var negativt ;D Ska försöka hålla mig till minst ÄL+9, får väl låsa in testen i safetyboxen & be sambon byta kod haha!!!
Måste man få molvärk innan BIM? Fick det med sonen men inget (än) nu iaf, stack några ggr i ljumsken igår bara däremot har jag varit otroligt irriterad och arg dom senaste dagarna som jag var med sonen! Vill bara svära och drämma näven i bordet för minsta lilla!!!
När jag väl plussar så tänker jag berätta för sambon genom att skriva på sonens blöja "jag blir storebror i oktober!" eller när det nu blir :) Eller så kommer jag lägga en bulle på gallret i ugnen & be honom starta den & flytta på gallret så lär han ju undra vad bullen gör i ugnen så får han klura lite :D
Måste man ha massa symptom innan BIM för att va gravid? Har inga symptom alls direkt & jag testade negativt idag på ÄL+9 så det känns rätt kört denna månad med...
Knasten: Med sonen så hade jag ju symptom typ 2 dagar efter ÄL så därför känns det extra kört liksom :/
Swea: om du trycker på visa endast under min bild så har jag lagt upp en bild på mitt första CB plus när jag väntade sonen, ligger på sida ett tror jag :)