Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jobbigt Swea, kommer han va borta så långa perioder ofta eller?
Jobbigt Swea, kommer han va borta så långa perioder ofta eller?
Sambon vart jätteglad!!! Spann iväg och började prata om namn & grejer men det är lite väl tidigt för det än tycker jag :) Jag fattar det inte än!!!
Så här berättade Linus dom glada nyheterna för sin pappa igår
Han gillar inte blixten på kameran, därför han ser lite lustig ut
Less jag blir, köpte lite tester idag eftersom jag vill testa lite till ;) Skulle ta ett digitalt & det blev bokfel!!!! Ska ringa & KRÄVA ett nytt imorrn, blir så less :( Då kan jag ta det om några veckor istället & hoppas det står 3+ så man vet att det förhoppningsvis går åt rätt håll. Köpte ett tvåpack CB plus också & tog ett sånt istället, blev ett lika fint plus som igår, kanske lite starkare till & med :D
Någon som fått en bok på CBs digitala & ringt dom? Får man ett nytt test då?
Clearblue skickar ett nytt digitalt till mig eftersom det blev en bok på det jag gjorde igår :) När bör det visa 3+? Tänkte ta det lite senare för att se så det går åt rätt håll :) Mitt jävla gravidhumör verkar ha kommit :( Är ARG men det är säkert en kombination av hormoner & att jag måste sluta snusa nu ;) Lite molvärk kom igår & idag, inget innan dess! Vecka 5 idag! Mini: Jag är född den 1 januari, bra födelsedag! Hoppas på plus nu!
När jag blev gravid med sonen så var det ett av mina symptom: Icke ömmande bröst innan mensen!
Fast man går ju in i vecka 5 två veckor efter befruktningen väl? (4+o). Så efter 5+0 kanske eller tänker jag helt galet nu?
Då väntar jag minst en vecka så får vi se vad den visar :) Min mamma skrämde mig igår om tvillingar, hon väntade tvåäggstvillingar för ett gäng år sen men fick tyvärr ett sent missfall. Sånt är ju ärftligt! Tvåäggstvillingar alltså :)
Här fanns massa fakta om tvillingar! Min mamma var över 30 när hon väntade tvillingar & då ska tydligen risken att släppa fler ägg vara ännu större! www.tvillingklubben.se/twins/qa.asp