• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Okej, nu har jag fått ett svagt, rosa streck bredvid "spökstrecket" på bäst på test-staven! Det är rosa när man tittar på det, men på bild måste man nästan trixa för att se!

• Elizabett

Här är dom, översta redigerad. Man ser tydligt om man vinklar bak skärmen. Till och med min man såg att det var rosa med blotta ögat.

• Elizabett

Hej! Är detta spök? Det blev brett och blått direkt men smalnade av efter tiden hade gått ut.

• Elizabett
    Milivi skrev 2013-02-20 20:15:46 följande:
    Hej, har följt er ett tag men aldrig skrivit tror jag... Har en fråga, får ni alltid "torkstreck" på era stickor från tl?
    Hej! Får det oftast men inte alla gånger!
  • Elizabett

Josgav: Håller med, tycker det är lite för mycket åt vänster nästan. Är på bim-3 kanske, inte helt säker! Tack för din kommentar i alla fall!

• Elizabett

Hej! Någon som kan hjälpa mig att trixa/tolka mitt test? Det högra är från i morse (bim-4) och det vänstra från igår kväll. Såg något i morse efter fem minuter men jag vet också att bäst på test har varit lite luriga för många!

Har ett CB hemma men tänkte vänta ett par dagar med att använda det. :)

Tacksam för hjälp och hejja på er alla som kämpar! 
  • Elizabett
    Tokfrans skrev 2013-07-11 11:45:26 följande:

Trixade, ser nått svagt. Eller vad säger du? ta ett digitalt maybe?Solig
    Tack för hjälpen! Såg strecket med blotta ögat efter fem minuter men tyvärr lite svårt att få med på bild! Har inget digitalt hemma, bara ett vanligt CB, som jag tänkte ta imorgon bitti, har BIM på söndag eller måndag! :)
  • Elizabett

Hej! Tog detta test i eftermiddag, bilden är tagen inom tiden. Lägger in både en vanlig och en trixad. Kan det vara något eller är det ett berömt spökstreck?

Ber om ursäkt för bordet, det är fikarummet på mitt jobb. :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester