• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gojira. trixade lite.Hoppas på ett starkare men KAN vara ett spök

• sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 08:37:10 följande:
    Men ändå, ska på inskrivning på alla hjärtans dag!:D
    KRAM!
    ååhhh ... när jag väntade dottern så plussade jag på alla hjärtans dag !!det är en bra dag =)
  • sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 08:56:29 följande:
    jag fick första pos testet på julafton, och så är ju insk på alla hjärtans dag, och ungen kommer bara nån dag innan sambons födelsedag, väldigt välplaneratFlört
    då är det bara att knipa tills födelsedagen =)
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2011-12-27 09:30:23 följande:
    Då kom mensen inatt.... Ingen bebis för min del......
    näää...tråkigt =(
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-27 09:20:38 följande:
    bim+9 o negativt. hoppas mensen kommer snart men det förklarar inte hur jag mår. bm sa att det kan vara hormonerna efter förlossningen som spökar. aja bara o vänta men guuuuu sååå drygt!!!!!

gojira: tror det är spök. så fick jag med för några dagar sedan 
    men du plussade väl först bim+12 med första va??
  • sweasmamma

fast... jag ska ju ändå köpa nya test i e.m.....

va tycker ni?onödigt ?? äl +9 el 10 idag  

• sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2011-12-27 09:48:07 följande:
    Hej tjejer! Här kommer lite bilder på stegringen. Jag får ju som tidigare nämnt starkare på kvällen än på morgonen men detta är morgon test för att kunna jämföra med dagens:

Äl+9 / BIM-5

ÄL+10 / BIM-4

ÄL+11 / BIM-3

Visst ser det väl ut att vara en okej stegring?? Är så lycklig! Blir så nervös bara, har inga starka symtom alls ännu och det är ju fortfarande så tidigt men ändå glad att få se tydlig ökning, vid mf:et i augusti minskade de nämligen bara tills blödningen kom. Men nu är magkänslan mkt bättre, hoppas SÅ!
    mycket fin stegring =)
  • sweasmamma

fast jag har ju bara cb test !!! alltså cp test )

och inget morgon urin men testa kan man väl alltid göra...som sagt köper nog ett 2 pack i em ändå  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester