• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

godmorgon flickor! (kanske pojkar också??)

Kan ni snälla säga om ni ser nån stegring på mina ältest?

Första 4 är från förrgår
    Nästa 5 är från igår
    Det sista är från i morse...
    Ve det ser lite konstigt ut i början, upp och ner med färg men ser ni starkare test i slutet eller är det samma??    
  • Knasten83
    Nelliepop skrev 2012-02-09 06:39:57 följande:
    God morgon tjejer!!!! Knappt sovit något i natt.. Totalt slut nu.. Ska in på mitt vul nu kl 9,00. Är så nervös.. Tur mannen kunde gå ifrån jobbet o följa med i alla fall..

Vi berättade ju nyheter för svärföräldrarna igår.. Blev lite som väntat.. Hur ska du klara det med din rygg fick vi till svar.. Inget grattis inga frågor.. Jo de frågade om vi hade några bebis saker kvar? Det var allt....  
    nä va tråkiga dem är! :( Eller kanske de bara är oroliga som alla föräldrar är, även vi! Flört
    Fast ett GRATTIS kunde de väl klämt fram..
    Huvudsaken ni är överlyckliga för detta!! LYCKA TILL IDAG!!  
  • Knasten83
    sweasmamma skrev 2012-02-09 07:43:14 följande:
    alltså sista är ju rejält pos !!! första såg också starkt ut ju ...

ja det första ser också starkt ut nu när det torkat men det såg inte ut som der sista gör när det va "nygjort", nuppade igår så jag hoppas vi hann!!
  • Knasten83

Sweas: haha, vi har svärmor här hela nästa vecka så jag e glad det kom nu!

Lycka till med utb! Jag ska på arbetsintervju. Pirrigt!!

• Knasten83

Momtobe: behövs det trixas? Jag ser utan trix!! :)) vilken kickstart isf på ditt nya liv som friiii! :))

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester