• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Man får nog inte det om man har egen äl eftersom det är det enda den hjälper till med..

• Knasten83

Niicesara: jag fick diagnosen nov-08. Då försökte vi få barn men lyckades inte. Jag ägglossar inte heller själv, fick dock äl efter en kur primolut nor nu i jan. Hoppas jag hade äl i onsd, men det märker vi ju först senare om mensen kommer.
    Jag har akne, hår och lätt att gå upp i vikt. Går på laserbehandling var 6e vecka nu för hår på hals och ansikte.
    Vi får inseminering när vi vill men nu är det mest ödet som får bestämma känner vi. Testar lite med huskurer, gi-kost osv nu i vår.

Miljoner grattis till att ni lyckats!!
    Det tog 8 mån med pergotime att bli gravida förra gången. Vi hade paus mån 9 för att inseminerad mån 10- men då lyckades vi! Pergotime kan ju dröja sig kvar en mån efter.

• Knasten83

Plus att p-piller som KAN hjälpa inte funkar för mig eftersom jag fick en misstänkt propp i hjärna efter förra grav och blir deppig av dem!

• Knasten83

Trixxy: jag tänker lite att om du fick samma i torsdags borde det va starkare idag om det är ett plus.. Cb är jag lite reserverad mot, de har en tendens att ge oss hopp i onödan. Du har inget annat märke?

• Knasten83

Trixxy: jag vill med se bild! Jag fick klara fina plus med cb när jag va gravid med dottern men som lillabambi skriver syns det tydligt när det är ngt!

• Knasten83

jag har ju en strulig kropp, det e ju inget nytt men fullt utslag på ältesten IGEN, 3e gången denna cykeln.. Får rosa flytningar och bruna flytningar lite då och då. Hänt ungefär 4-5 ggr denna cykeln... hm... molvärk och liiite ömmande bröst. Jäkla skit... vill ha regelbunden cykel!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester