• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nån mer än Sofie som har erfarenhet av billiga-testers ältest?
    De visar alltid streck som är ganska starka på mig. Det gör inte testlagrets, har ni märkt nåt speciellt som är annorlunda med de testerna?

• Knasten83

Sofia: ja för jag har ganska starkt hela tiden men i onsdags kväll och torsdag morgon va det starkare än kontrollstrecket, också mörkare färg som du beskriver. Då är det inte bara jag som har svårt att tyda! ;)

• Knasten83

Grattis bumpen!!! :)

Snartblirvifler: grymt duktigt att du dragit ner på det!!! :)
    Jag bler hjälpt av boken och vet fler som blivit det. Det kan ju inte skada att läsa den..

• Knasten83

Leonie: det kanske det är? Fick rosa flytning på äldagen.. Sen inget. Idag kom värk och brun flytning, nu är det borta igen.. Denna kropp alltså!!!

• Knasten83

Sweasmamma: kanske det... Inte möjligt med äggfäste än va? Tänker att det kanske är äggsläppet som blödde? Men fick rosa flytning på äldagen..

• Knasten83

Swea: det är ju det där med hoppet! ;) men man vill ju veta om det e möjligt också.. Hm..

Vilken dag är du på nu? Bim?

• Knasten83

Leonie: för oss fick man det utskrivet efter ett års eget försökande och några månaders utredning..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester