• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bumpen: låter som mig!!! Fick mini brun flytning på äl +3 och idag äl+4 har molandet börjat och undrade tidigare ikväll om just flytningar som jag har. Hur va dina flytningar efter äl? Vita, genomskinliga?

• Knasten83

Swea: jag är också nyfiken om det är ngt i din lilla mage! :)
    Jag är sjuukt trött, går runt och vill somna hela tiden.. Allt är jobbigt, bara att gå på toa är drygt. Undra om jag håller på att bli sjuk?

Tempen jävlas så jag vet inte ens om jag haft äl... :(

• Knasten83

Swea: alltså egentligen försöker vi inte.. Vi har ju aldrig lyckats bli gravida utan hjälp men efter gikost fick jag äl i jan, nu hoppades jag på äl feb också. Vi tar mest tillfället i akt och hoppas på att lyckas själva när tillfället ges. Annars har ju jag ingen egen äl.. 8 mån känns som 8 år! Haha, vet hur det är o kämpa, varje månad är såååå låååång...

• Knasten83

åååh va jobbigt o må såhär... inte ont nånstans direkt, ingen förkylning, bara febrig.. upp och ner.
    Ont i magen som om jag inte tömt magen på ett tag, hård i magen (antecknar ni på nagelbanden? Flört)

Känner mig lite illamående som om jag har magkatarr... örk!!

Bara på äl +4-5....

Sweasmamma: HOOOOPPPAAASSS!!!! Ser bra ut men jag e sååå skeptisk mot CB, sorry.. Men jag hopas på att det inte är spökis!!!

Grattis till er andra som plussat!          

• Knasten83

Ni som ätit/äter borago eller glandin eller liknande, har ni reagerat på dem rent fysiskt? Jag är så sjukt orkeslös och lite yr och olustig i kroppen... Känns det igen?

Swea: men jag fick också inte gravid bara några dar innan jag fick gravid. Vänta några dar till!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester