• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Swea: mitt kan ju bero på Pcos. Men samtidigt brukar inte resultaten skifta då utan va likadana alltid.. Jag har ju fått pos 2 ggr denna cykel.. Fråga på för jag är lika nyfiken och konfunderad som du! HOPPAS också det är ngt.. Jag är så varm idag, tog tempen37.8.... Känner mig inte sjuk i övrigt.

• Knasten83

Lillis: jasså? Spännande! :)) är ff tidigt för grav men idag har jag haft ganska mkt molvärk, sjukdomskänsla och högre temp.

• Knasten83
    Zelmilainen skrev 2012-02-12 19:37:28 följande:
    om det är genomskinligt och bildar trådar mellan fingrarna så ska det ta slut när äl är över. men man kan få ökade flytningar som gravsymtom senare man kan (dock e d väldigt sällsynt) få två äl i samma cykel...

hoppas hoppas  

alltså sekretet är likom glatt när jag torkar mig efyrt toabesök, genomskinligt. Jag har inte testat att röra det men jag ser ju att det är liknande älsektet...
  • Knasten83

Ior: klart det är möjligt! :) grattis! Det kan va så att äl varit nån dag tidigare och att du inte märkt det. Visar testet plus är du gravid!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester