• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Min tapp har krupit upp och gömt sig! Läskigt att inte nå den, det brukar jag göra!?

• Knasten83

Kanske4: hihi, ja det hade varit så mysigt! :) om det är för den anledningen är det lättare att stå ut ;) men jag har inga ömma bröst och det hade jag när jag va gravid med dottern.. :(

• Knasten83

Elsaodexter: jag är inte gravid vad jag vet! ;) fick pos ältest 8/2. Vet inte om jag verkligen hade äl då.. Lite lurigt för mig för jag har Pcos.

Känner du dig som vanligt annars?

• Knasten83

Swea: HUR KUNDE DU GLÖMMA???? Tänk på oss som sitter här som på nålar och vill veta om det gror en liten ärta i din mage! ;)

Nädå, vi finns här kl 11 igen!!! Take My Word on it!!!

• Knasten83

Hoppas: hatar neg test!!!!!! :(

Swea: du kniper väl nu? ;)

Kanske4: kram till dig! Fast det e ganska gött o bädda ner sig då och då och tycka synd om sig själv! ;)

• Knasten83

3e dagen med "feber" eller vad det nu är? Idag blev det akut toabesök, ovanligt för mig!! Men om det är magsjuka borde det väl slagit till med febern 3 dar sen?

• Knasten83

Leonie: jo det kan det säkert va! Har ju haft älstegring vid 2 tillfällen så om jag räknar efter sista stegringen är jag på äl+5 idag, känns jäkligt långsökt att jag skulle känna av ngt. Å andra sidan är jag extremt känslig för all förändring i kroppen så den skulle säkert reagera direkt.. ;) äsch, vet inte!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester