Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Min tapp har krupit upp och gömt sig! Läskigt att inte nå den, det brukar jag göra!?
Min tapp har krupit upp och gömt sig! Läskigt att inte nå den, det brukar jag göra!?
Kanske4: hihi, ja det hade varit så mysigt! :) om det är för den anledningen är det lättare att stå ut ;) men jag har inga ömma bröst och det hade jag när jag va gravid med dottern.. :(
Bumpen: inte? Jag känner min lätt vanligtvis men inte idag..
Elsaodexter: jag är inte gravid vad jag vet! ;) fick pos ältest 8/2. Vet inte om jag verkligen hade äl då.. Lite lurigt för mig för jag har Pcos.
Känner du dig som vanligt annars?
Bumpen: okej! Det förklarar ju saken! :)
Swea: HUR KUNDE DU GLÖMMA???? Tänk på oss som sitter här som på nålar och vill veta om det gror en liten ärta i din mage! ;)
Nädå, vi finns här kl 11 igen!!! Take My Word on it!!!
Hoppas: hatar neg test!!!!!! :(
Swea: du kniper väl nu? ;)
Kanske4: kram till dig! Fast det e ganska gött o bädda ner sig då och då och tycka synd om sig själv! ;)
3e dagen med "feber" eller vad det nu är? Idag blev det akut toabesök, ovanligt för mig!! Men om det är magsjuka borde det väl slagit till med febern 3 dar sen?
Leonie: jo det kan det säkert va! Har ju haft älstegring vid 2 tillfällen så om jag räknar efter sista stegringen är jag på äl+5 idag, känns jäkligt långsökt att jag skulle känna av ngt. Å andra sidan är jag extremt känslig för all förändring i kroppen så den skulle säkert reagera direkt.. ;) äsch, vet inte!
Leonie: bim-2 isf.. ?