• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Flikkan: är det rfsu du testar med?? För dom mäter ju 50 och visas sist på. Har du testat köpa ett vanligt CB och testa med?

• viochdu

Knasten: ja fast jag får hellre min mens i morgon än få minus på stickan och utebliven mens. Är på äl+12 idag och hade det varit ngt så hade det visat sig idag. Det är jag övertygad om. Håller tummarna för sig i morgon.

• viochdu

Knasten: när jag va gravid fick jag plus på cb men fick vönta övet 20 min innan jag såg ett streck på billiga tester och det vaäl+12.

Och det är inte försent äl+10. Ägget kanske till och med fäster idag! Men jag tror sitt redan fäst.

• viochdu

Knasten: ja testa ikväll :) om cb visade igår och det är ngt kommer det visa idag ocå

• viochdu

Min mens lär säkert bli en eller två dagar sen. Har haft progesterall denna månad. Så den kan ju göra så mensen skjuts upp. Men är förbered på detta. Men slutade med den i fredags.

• viochdu

Tess: tror absolut inte du är ensam om det. Min stackats sambo är med om det så fort jag ska ha mens , tyvärr. Hormoner, dessa hormoner. Och det va ännu värre vid våra två missfall (som jag då inte visste skulle bli just missfall) men det va inga roliga dagar trots att vi hade plussat !

• viochdu

Knasten: lilla pyret plussade igår på äl+14 med cb vanliga och cb digitalt. Hon testade idag med billiga tester stickan. Helt neg. Precis som du!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester