• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: nääää inte det digitala. Det ska vara i 20 sek

• viochdu

Kissar man på stockan gäller 5 sek. Doppar man i behållare gäller 20 sek. Det står i bruksanvisningen.

• viochdu
    IVFmamma skrev 2012-10-16 15:46:53 följande:
    Tog ett digitalt idag, är i v.7(6+1) och det visar fft 1-2 veckor så MA/MF eller jag räknar mig som inte gravid vad gäller mat, jag ska åka Finlandsfärja imorrn och tänkte frossa i mögelostar på buffen.
    Tänk om det är utomkveds. Inte så kul att vara på en färja då. Jag hade åkt in akut nu.. Och klagat på riktiga jälva magsmärtor
    -Fjärde försöket- ÄL 30/10 -- BIM 13/11
  • viochdu

Jag ser streck ÖVERALLT. Lovade mig själv att lägga denna månad bakom mig och invänta mensen. Men händerna drog ratten till apoteket efter jobbet.

Tog detta testet som visade ett JÄVLIGT svagt streck efter 5 min ungefär. MEN vet inte om jag inbillar mig strecket i huvudet, ser i syne. För bröt i sär det efter 15 min och då syntes inget på remsan som strecket SKA vara på.

Detta är SJUKLIGT. trodde inte jag skulle kunna bli så här. Noll självdiciplin oxå. HUr svårt kan det va att bara låta bli att testa...

Och nu känner jag mig jätte koko för ser knappt strecken nu när jag lägger upp dom här..

Men ja ja.. Kan ju "förgylla" tråden med lite bilder iaf :)

• viochdu
    EQ85 skrev 2012-10-16 16:35:29 följande:
    knasten. när kommer testet??????????????
    jag tror på +++++++ 
    Jag väntar med på hennes test. Det MÅSTE stå GRAVID på det där förbenade testet. Annars är ngt riktigt galet.
  • viochdu
    iia skrev 2012-10-16 16:38:07 följande:
    Fast att åka in till gynakuten och klaga på riktigt jävliga magsmärtor är inte ok om man egentligen inte har det.
    Då är risken att man tar tiden från någon som faktiskt behövt tiden akut på riktigt. Mår man efter omständigheterna ok, så tycker jag att man kan gott vänta på sin tur utan att ljuga till sig en undersökning snabbare.
    Word!

Men jag hade iaf åkt in. Hade inte riskerat att få en äggledare sprängd, okej det kanske är att ta i. Men att se min vän få X utan att hon visste om det för att hon VÄNTADe på att kroppen själv skulle sköta ett MA som visade sig sedan va ett utomkveds och hon äggledaren sprack så gillar ja inte tanken på att vänta ...  Men klart att det är fel.

Nu säger jag inte att IVFmamma har X menar bara att jag skulle verklien gjort ALLT för att få komma in om jag nu skulle iväg...
  • viochdu
    EQ85 skrev 2012-10-16 16:40:46 följande:
    ja eller om det står det i övermorgon iaf

ser tyvärr inget på dina bilder  
    Ha Ha . Jag ser knappt jag heller.. Eller jag ser. Men det strecket sitter nog på näthinnan tror jag..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester