-
Förlåt Tess men även om det är fem som säger att det är okej. Så tror jag inte det är så bra om det kommer in folk sen efter som ABSOLUT INTE vill se..TessLiihten skrev 2012-10-16 16:45:15 följande:Jag tog kort på det, så om folk inte är äckelmagade (?) så kan jag ladda upp den och visa.
-
Det där betyder att du är gravidStefanies skrev 2012-10-16 16:47:19 följande:Kan någon berätta vad det här betyder. Tog båda samma dag. Blir tokig!!
Ägglossningstest kan inte "känna" skillnad på LH-hormonet och HCG hormonet så de gör utslag vid grav oxå.
Grattis! -
Hur kan man se så illa. Jag ser ju verkligen streck när jag tittar på bilderna.. Alltså detta är skadligt ör ögonen. Jag behöver glasögon.....
-
Knasten : maila på.. men åååhhh jag vill se digitalt IDAG. Fan får du INTE gravid på det så för jag fan över pengar till dig så du kan köpa ett nytt i morgon får då är det feeeel på det testet...
-
Knastens Torkade CB
Färgrester?? nej nej nej. PLUS heter det.
TA DIGITALT! -
Ja så gott folk ni som vill ha svar på frågor och vill att vi ska analysera test. Så är mitt råd att vänta. Kan lätt bli att frågan försvinner mitt i hönsgården....
KNASTEN TA DIGITALT
-
Knasten: Jag måste rulla köttbullar snart. Jag har faktiskt ett liv du måste tänka på. Att mitt hem blir försummat för att jag sitter här och väntar på ditt test. Min sambo blir inte glad på dig om han inte får sina köttbullar i tid.
Ta testet för bövelen och hör sen...
psst?? funkade det??
-
Axsson skrev 2012-10-16 17:14:15 följande:
Underbart!! Började just tycka om den här tråden ännu mer
Hoppas så på att jag har ett test eller flera att visa upp nästa månad som ni härliga tjejer kan få analysera sönder! -
Sida 7531 får ni gärna kika på så länge
-
Tack för att du kollade iaf. Så långt från starkt det går att komma nästan...Semlan79 skrev 2012-10-16 17:19:58 följande:
Kan nog ana något på nedre bilden. Men inte är det starkt!