• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Igår menar jag.

• viochdu

Lilla pyret: okej trodde du hade testat igår med billiga tester som jag skrev till knasten men va visst inte billig tester. Utan TL.s test? Och det va inte helt blankt.

Trodde du hade testat igår kväll igen med billiga tester och det va neg eftersom du skrev så i våran tråd.

• viochdu

Knasten: jag ser. Lilla pyrets lversta test från tl är det hon tog på morgonen. Sen tog hon cb.

• viochdu

Alltså när vi skriver billiga tester är dom från just billiga tester. Dom HETER så.

• viochdu

TiAmo: verkar vara många som inte vet det utan kallar alla stickor för billiga tester just för att stickorna är billiga ;) blir lite fel då.

• viochdu

Kattaa: nog syns det men saknar färg men det är fullt möjligt att plussa äl+8. Jag gjorde det.

• viochdu

Knasten: jag är FÖR.

Kattaa: jag fick plus med cb vanliga och cb digitalt på äl+8 men slutade i tidigt mf

• viochdu

Härliga sommar: i bruksansvisningen står det att om man doppar stickan i urinet ska man hålla i 20 sek.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester