• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lilla pyret: grattis här oxå.

Knasten: kööööööp!

• viochdu

Tess lithen: uch så tråkigt. Lider verkligen med dig... Livet e bra konstigt.. Kramar i massor ..

• viochdu

Mandyy: det är pos men kan ju vara tidigt m eller så är det en vanlig blödning . Vanligt med blödningar runt bim. Hur mkt blödde du? Blöder du fortfarande. Råder dig att ta ett nytt test om en vecka.

• viochdu

Elmiina: Jag ser.. :)

Men..

Hade bara för mig att strecket ska vara längre ifrån kontrollstrecket men det kanske är på TL.s tester.

-Tredje försöket- ÄL 3/10 -- BIM 16/10
  • viochdu

Knasten: på ditt test tycker jag ju att strecket sitter på rätt plats iaf.

Jag har fulla utslag på äl testerna nu. Så antingen mens snart eller så kom min äl nu. Då jag missat min stegring denna månad. Hoppas nästan på äl. Så vi sexar på som om det vore den. Dock inga äl flytningar så ja mensen är väl här i morgon..

• viochdu

Knasten: har du testat mer ikväll?

Två ggr!!!!!. Jag har nog testat tre gånger varje dag sen äl+6 . Sjukligt. Men ja det är tidsfördriv och dagen går lite fortare bara man gått göra ett test... En dag närmare bim..

• viochdu

Ja jag ser på båda Knastens test. Det MÅSTE vara ngt. Ett sådant plus på cb är sjuuukt om man inte e gravid..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester