• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2011-11-27 18:52:05 följande:
    det jag tänkte oxå, kanske inte får äl denna månad. Borde inte teststrecket bli starkare ju längre äl man kommer ?
    För mig var det svaaaaga streck fram till dagen innan jag beräknat, då var det helt plötsligt jättestarkt.. Förra gången alltså, denna månad fick jag ingenting alls. Så nej, rätt som det är så är det bara positivt :)
  • Helenmedh
    Bellatrixx skrev 2011-11-27 18:53:11 följande:
    Nej, jag fick ingen mens alls.. Jag var jätte uppjagad och stressad och trodde självklart att någonting var galet,
    men det var bara att ÄL inte riktigt ville komma som den brukade, visst, nu kom den ju inte förens ungefär 1 månad efter men det jag menar är att det inte behöver betyda att det är något "konstigt". Och som du säger, kanske hade du ÄL då istället? Den kanske bara blev lite flyttad denna gång? Så oroa dig inte, det kommer gå jättebra Skrattande Så testa dig om ett par dagar igen.. Jag testade hela tiden ett tag kändes det som men sen väntade jag ungefär 1½ vecka och då var det ett plus där + att på det digitala stod det 1-2 så det var precis "nytt" också! Så ge inte upp hoppet!! Skrattande
    Okej tack! Ska försöka lugna mig och koncentrera på annat, även om det inte är sådär jättelätt
  • Helenmedh
    lillabambi skrev 2011-11-27 19:27:43 följande:
    hade du ingen ägglossning denna månaden?
    Ingen aning faktiskt. Antingen missade jag peaken eller så hade jag ingen. Ingen mens har iallafall kommit, så mycket vet jag :-P
  • Helenmedh
    lillabambi skrev 2011-11-27 20:17:53 följande:
    men vad spännande :) när har du bim?
    Hade bim i torsdags och där är problemet för mig, ingen mens och inget positivt test..:/ Tog ett idag och bläddrar du en eller två sidor så är det där. Men långt ifrån vad jag skulle säga positivt på Bim+3 tyvärr.. 
  • Helenmedh
    lillabambi skrev 2011-11-27 21:00:29 följande:
    men åh förbannade vita streck :( 
    Jo... den sista bilden är när testet är ca en timma och tiden gått ut. Den första är testet inom tiden och där ser man ju någonting.. Men det är så konstigt att det blev vitt när det torkat..?
  • Helenmedh
    lillabambi skrev 2011-11-27 21:42:52 följande:
    jag såg det nu... himla konstigt gör ett nytt ;)
    Haha ja men det blir så satans dyrt att springa på apoteket och köpa. Får beställa så kommer dom imorgon eller övermorgon :)
  • Helenmedh
    lillabambi skrev 2011-11-27 22:17:39 följande:
    hehe gör så, misstänker att äl kanske är på ingående nu, fick nyss flytningar och små verk i äggstocks regionen!
    Då är det bara att ligga i! Bildligt talat
  • Helenmedh
    Nikas skrev 2011-11-27 22:26:09 följande:
    Ni som undrar om att börja testa med grav test tidigt som attan: det är ju väldigt individuellt, vissa testar pos jättetidigt medan andra är låghormonare. Jag till ex testade redan BIM-6, -5, -4, -3, -2, och sket i att testa på morgonen -1, testade på kvällen och då kom ett extremt jättesvagt streck. Fick svaga streck fram till torsdag kväll.

Med sonen testade jag neg den 24 dec för 4 år sedan nedan ett plus kom fram 28 dec.
    När hade du bim då? Gick du över Bim med sonen? 
  • Helenmedh
    lillabambi skrev 2011-11-27 22:54:28 följande:
    Mannen jobbar tyvärr natt så får hoppas det inte är för sent i morron :)
    Ägget överlever ju ett dygn så håller tummarna Or else: Överraska honom på jobbet hahaha
  • Helenmedh
    Nikas skrev 2011-11-27 22:40:31 följande:
    Just det sorry: med sonen testade jag neg 24 dec och sedan positivt den 28 dec som var BIM.
    Okej,. Ja här har man ju passerat Bim men neg ändå.. Jaja det kommer väl när det kommer
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester