• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2011-11-28 19:14:23 följande:
    spännande, håller tummarna för pluuuuus ;)
    Tack!
  • Helenmedh
    ÄngelnDennis skrev 2011-11-28 21:49:52 följande:
    Jag återkommer Ska testa på onsdag morgon! Då borde de väl ha blivit mer om det nu är så att jag är gravid? 
    Ja jag tycker ju det.. Känns som om Bim+5 kan visa något så jag testar imorgon jag Plussade på bim+5 med sonen så ja, man vet aldrig !
  • Helenmedh

Hej tjejer!
    Idag är min födelsedag och Bim+5- Vankar otåligt fram och tillbaka med min saltgurkaburk och väntar på brevbäraren så jag kanske kan få den bästa presenten någonsin, ett plus! Eller den sämsta.. Dont know yet. Kan han inte skynda på?!

• Helenmedh
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-29 12:57:09 följande:
    men Helene.. självklart är det positivt .. och GRATTIS på födelsedagen.

.saltgurka åt min mamma när hon var gravid minns jag. Hon blev oplanerat gravid när jag var 14 och hon var helt manisk..när saltgurkan var slut en dag så skrek hon på mig (och hon var ingen gapig person) att slänga mig på cykeln, hon skakade fram sina sista slantar (hon var sjukpensionär och vi hade aldrig pengar..förutom jag som började jobba när jag var 13) och då var klocka 17.57 elller nåt sånt o affären i byn vi bodde stängde ju sex.. jag har aldrig trampat så fort....

Sen grät hon av lycka när hon fick sin jävla gurka och att jag hade köpt lite extra för mina egna pengar gjorde henne nästan hysterisk av lycka..... det var då jag anade att hon kanske var gravid så jag frågade rakt ut, men hon åt p-piller och var säker på att hon INTE var gravid...dagen efter gick hon till barnmorskan som dock var ganska solklar med att hon var gravid....så saltgurka är ett gott tecken i min värld
    Hahaha det där var nog det mest tragiska jag läst men samtidigt så jäkla kul! hahahhaha stackare.. 
    Nja, självklart kan vi inte påstå eftersom jag fick negativt på bim+3 men jag hoppas  
  • Helenmedh
    Ljushuvudet skrev 2011-11-29 12:55:21 följande:
    Grattis på födelsedagen och jag hoppas du får en riktigt fin present på ditt test idag
    Tack så mycket! Sprang över till grannen för att kolla om posten varit där men det hade den icke.. Snacka om desperat! hahah
  • Helenmedh

Pumann och skrutt 83: Tack så hemskt mycket!  
    Denna väntan är nästan värre än att vänta till Bim :-P 

• Helenmedh
    sweasmamma skrev 2011-11-29 13:18:54 följande:
    men POSTEN KOM IGEN DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ungefär så ja.. Undrar om han bara jävlas? Folk måste ju fatta att jag måste få mina test idag! 
  • Helenmedh
    Stella 78 skrev 2011-11-29 13:29:38 följande:
    Haha! Känner igen mig så l! Förra veckan fick jag vänta en hel vecka innan mina älskade test kom! Har sånt strul med posten här i området. Ringde 3 gånger och mailade 2 gånger utan någon vidare respons förutom att det varit struligt i över ett halvår med postens organisation i Enskede, Johanneshov, hammarby sjöstad mfl. Var helt tokig och lyckades till slut haffa brevbäraren som lovade att göra vad hon kunde (hon var tillfällig vikarie i detta område då det rådde sån kaos och jobbade eg i ett annat område). Denna vänliga själ som själv bor i krokarna kom till slut med mitt paket på kvällen efter sitt pass! Så hon hade varit och letat reda på det i allt kaos! Snacka om service, trots att resten av posten skött det hela som skit!

Så om du bor i krokarna, hojta till så får du "låna" test av mig så länge
    Haha ja där kan man verkligen kalla service! Vad snällt av henne! 
    Ja hade jag bott i närheten så absolut, tack så mycket! Men nu gör jag inte det.. Ganska långt från Sundsvall till dig ... Men tack ändå! 
  • Helenmedh
    Stella 78 skrev 2011-11-29 13:43:44 följande:
    Ingen här som bor i Sundsvall som har ett stort lager med test? Sitter ju nu och väntar på ett fett plus från dig!
    Hhahaha ! Gulliga ni är!
  • Helenmedh
    sweasmamma skrev 2011-11-29 13:41:11 följande:
    jag bor i lund och HÄR har vi fått tposten.. kan dom se till och rappa på lite nu då!!! gaaahhhh
    Ja på jobbet fick vi posten halv 11.. Men här är dom seg gosse! Igår kom den kvart över två :-O
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester