• Miss Maria

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

[quote=77462762][quote-nick]Tezzan skrev 2017-03-02 19:45:12 följande:[/quote-nick][/quote]

Plus! Grattis!!

• Miss Maria
    Tezzan skrev 2017-03-03 07:17:46 följande:

Tycker mig se ett svagt streck som vill fram bakom? Eller är det spökis? ????

Det är fortfarande positivt! Grattis igen
  • Miss Maria
    Momsy skrev 2017-03-09 02:56:43 följande:

Nu måste jag ha hjälp, jag och killen myste 7/3 och inte haft chans att göra det något mer sedan dess.

Tror ni det kan tagit sig eller ska vi försöka hinna med en snabbis under dagen 9/7 försatt vara på den säkra sidan?

Personligen skulle jag hinna med en gång till eller två! Men det är jag. För då skulle jag känna att jag gjort allt jag kunnat :)! Stort lycka till nu!!
  • Miss Maria
    Ebichu skrev 2017-03-21 12:45:35 följande:

Nu vet inte jag om det syns så bra på bilden men det är från clearblue veckoindikator och på den där det ska vara två blåa streck så är det ett ljusblått också och på den där det ska vara ett streck är det ett till ljusblått streck som är lika starkt som det ljusa på den med två sträck...

Men visst är det negativt?

Alltid tre streck varsig det är positivt eller negativt!
  • Miss Maria
    hggeli skrev 2017-03-13 15:54:38 följande:

Så kändes jobbigt kastas mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Helt klart har ju streck bildats där de ej var några innan för mig. MEN de har varit såhär svaga nu i typ tre dar. Känns som de knappt blivit nått starkare.

Måste ju vara hormoner då det är streck? Men är det nån som haft såhär svaga länge och ändå har allt gått bra? Känns som BIM+1 borde va starkare streck??? Syns ju knappt på bild.

Hur har det gått för dig och vad sa barnmorskan?
  • Miss Maria
    eelinh skrev 2017-03-29 08:12:18 följande:

Imorse var det helt blankt, var mitt igår spök då eller? :/

En input...jsg jag har aldrig fått positivt på morgonen när jag testat tidigt och fram till bim utan positivt på kvällar och negativt på mornar.
  • Miss Maria
    MissMf skrev 2017-03-30 07:20:53 följande:

Äl+10 nån som ser?

Jo det är nåt där. Mina hökögon brukar inte ha fel :)
  • Miss Maria
    strumpan123 skrev 2017-03-31 18:22:34 följande:

Nån som har erfarenhet av babyplan tidigt test om det är mycket spök?

Fick dessa men syns väl inte.

Sen vill jag säga att det är trist med negativa kommentarer. Jag vet att jag testar tidigt och jag vet att det är nästintill omöjligt att få plus. Är testtokig som så många andra här.. borde ha mer tålamod men har inte det.

Tidigt plus skulle jag säga :)
  • Miss Maria
    MissMf skrev 2017-04-01 04:58:13 följande:

Så ser det ut idag. Syntes nästan mer igår på cb. Är det spök då?

Det är absolut nåt på ditt cb test! Vilken dag är du på? Kan du inte testa med nåt känsligare test?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester