Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
[quote=77462762][quote-nick]Tezzan skrev 2017-03-02 19:45:12 följande:[/quote-nick][/quote]
Plus! Grattis!!
[quote=77462762][quote-nick]Tezzan skrev 2017-03-02 19:45:12 följande:[/quote-nick][/quote]
Plus! Grattis!!
Tycker mig se ett svagt streck som vill fram bakom? Eller är det spökis? ????
Nu måste jag ha hjälp, jag och killen myste 7/3 och inte haft chans att göra det något mer sedan dess.
Tror ni det kan tagit sig eller ska vi försöka hinna med en snabbis under dagen 9/7 försatt vara på den säkra sidan?
Nu vet inte jag om det syns så bra på bilden men det är från clearblue veckoindikator och på den där det ska vara två blåa streck så är det ett ljusblått också och på den där det ska vara ett streck är det ett till ljusblått streck som är lika starkt som det ljusa på den med två sträck...
Men visst är det negativt?
Så kändes jobbigt kastas mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Helt klart har ju streck bildats där de ej var några innan för mig. MEN de har varit såhär svaga nu i typ tre dar. Känns som de knappt blivit nått starkare.
Måste ju vara hormoner då det är streck? Men är det nån som haft såhär svaga länge och ändå har allt gått bra? Känns som BIM+1 borde va starkare streck??? Syns ju knappt på bild.
Imorse var det helt blankt, var mitt igår spök då eller? :/
Äl+10 nån som ser?
Nån som har erfarenhet av babyplan tidigt test om det är mycket spök?
Fick dessa men syns väl inte.
Sen vill jag säga att det är trist med negativa kommentarer. Jag vet att jag testar tidigt och jag vet att det är nästintill omöjligt att få plus. Är testtokig som så många andra här.. borde ha mer tålamod men har inte det.
Ser ni nått?
Så ser det ut idag. Syntes nästan mer igår på cb. Är det spök då?