• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alltså jag blir GALEN !!!!!!!!!!!!!1äl stickorna visar såååååååå svagt att man knappt ser??hade ganska starkt utslag häromdagen och nu nada typ... hade värsta äl flytningarna iförrgår och igår.. inte alls så idag !

har ägget redan släppt då eller kommer det släppa?? 

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-11 13:00:51 följande:
    Mår tokilla i vågor, molar i magen redan, drömmer skumt... Hoppas det är tecken!

Kan inte hjälpa att jämföra med min förra grav, då har jag till den 13e på mig att få ont i tuttarna, haha!

Har ni fått samma symtom alla graviditeter?
    bim?
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-11 13:21:34 följande:
    var det positivt stickan asså annars tycker jag du ska fortsätta testa o mys med killen så missar du inte äl :) min äl har inte kommit än. är på dag 11 idag
    nej det va bara starkt...efter det suupersvagt ,inga stickor kvar nu ...imorgon är det 14 dagar till bim!!så boorde få äl imorgon men inte enl testen....men dessa ÄL flytningar som avtagit då?

vilka test?? 
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-01-11 13:31:19 följande:
    Blir med bortglömd... 
    ha ha... ja det är inte lätt att hinna med alla=) jag blir mest fundersam .... äl flytningar som avtagit...borde inte äl inträffa snart då?? eller
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-01-11 13:33:53 följande:
    Jag har typ aldrig älflytningar.... Hade det jämnt förr men icke nu. Kanske någon gång ibland... 

Bodde du långt bort? Har några äl test :-P 
    i lund!!!

brukar man få äl flytningar innan äl eller under... ja jag har väl äl senare antar jag men dessa typiska flytningar då? 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-11 13:40:54 följande:
    skitskummt asså. men du kanske har äl senare. du fick väl mens dagen efter mig. då birde du väl vara på dag 9 idag?
    ja precis!! förrförra månaden fick jag fullt pos utslag dag 8 eller 9!! alltså äl dag 9-11 ca

men kan man ha flytningar så många dagar innan äl 
  • sweasmamma
    LillaPluppen skrev 2012-01-11 13:40:14 följande:
    du hade väl jättekort stegring förra månaden oxå? eller tänker jag på fel person nu?=)
    fel person =)

förrförra mån tog jag test 2 st om dagen i 2 dagar sen positivt... pos dag 8 eller 9 !!

idag är dag 9,känns som om det skulle vatt pos eller iaf stegring idag  
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-01-11 13:44:55 följande:
    fel person =)

förrförra mån tog jag test 2 st om dagen i 2 dagar sen positivt... pos dag 8 eller 9 !!

idag är dag 9,känns som om det skulle vatt pos eller iaf stegring idag  
    alltså jag använde inte äl test sist =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester