• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-07 11:56:47 följande:
    alltså .. mitt äl test va bra mkt starkare igår än idag ??
    alltså .... kan det vara starkt sen svagt innan det blir starkt igen ....???
  • sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2012-01-07 12:11:57 följande:
    Beror ju på om man testar vid olika tider, säkrast ska va runt lunch och inte med morgonurin som det är med gravtest. Ta runt lunch varje dag så ska det inte ändras åt andra håller om det inte är så att du druckit mkt...
    jag tog vid halv 10 igår morse och halv 12 idag ,inte druckit nåt knappt... men kan det bli så?? är på dag 6 idag,sist fick jag fullt utslag dag 8-9
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-07 18:01:56 följande:
    jag sitter o mixtrar med mitt test...jag veeeet hopplöst hoppfull eller vad??

men jag seeer verkligen nåt där.... gaaaaah.... är jag dum eller???

JAG SEEER!!!!
  • sweasmamma
    Choccolat skrev 2012-01-07 19:07:10 följande:
    Ja tänk om... hoppas bara allt är som det ska.. =)

Hoppa på han!!!!!!
    =) han är inte på sitt bästa humör så ... får väl se om jag kan få till det ändå ... helst ett par ggr nu dom närmsta dagarna Tungan ute
  • sweasmamma
    oOLillaJagOo skrev 2012-01-08 07:54:35 följande:
    HJÄLP :(  testet ovan togs på BIM-2 och idag på BIM tog jag ett test som visade ett lika svagt streck... Vad betyder det?? Jag trodde verkligen att jag kanske var gravid :( är helt förstörd nu... och har inga fler test....  
    ja nåt ser man ju iaf !!! detta är ditt gamla test va??eller? dom kan ju vara svaga tills efter bim  då hcg ökar varannan till var tredje dag ...
  • sweasmamma

kan du lägga upp bild på det nya .. för är det starkare eller ev samma så är du säkert gravid...

kanske ägget fäste senare,därav de svaga testen  

• sweasmamma
    splink skrev 2012-01-08 08:14:50 följande:

Här har du ett gäng. Ta ett chillpill och tagga ner!
    nice stegring =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester