• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-08 08:59:22 följande:
    Dalkulla: då får vi sitta på nålar tills imorgon ;)

Åååh, jag vill också bidra med test men är ju bara på bim - 8 HAHA!
    Får bita mig i tungan!

Är det nån som skulle vilja va så gullig och lägga till mig på bim listan? Har bim 18/1?????
    jag är på bim-18 .. HA HA HA,inte ens haft äl än !!=)
  • sweasmamma

gaaahhhh ... inte jag heller.. hänt nåt med mitt trix program !! dags att väcka maken så han får fixa !!! 

• sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-01-08 15:51:22 följande:
    Det testet va på dag 11. Är på dag 14 nu och det har vart svagare än testet på dag 11 hela tiden :-\ sist va pos på dag 10...
    det såg pos ut .. dag 11 
  • sweasmamma
    oOLillaJagOo skrev 2012-01-08 14:41:01 följande:
    Lyckades få tag på ett test till, dock inte digitalt. Men nu tror jag att jag får sluta nojja mig och inse att jag är gravid! Enligt faktabladet som var med så kvittar det hur svagt strecket är. Jag är gravid!!!

jag saaaa ju det !!!!! GRATTIS 
  • sweasmamma

ganska starkt på äl testet idag ....dag 6 idag .. tror minsann jag kommer ägglossa tidigare denna månaden 

• sweasmamma

together!! NÄÄÄÄ!!!!!! va säger du ????? mitt hjärta blöder för dig Rynkar på näsan
    här började vi gotta innan idag men .. dotter kom och störde så det blev aldrig avslutat ... grrrrr HOPPAS han är på humör ikväll .. och imorgon.. och tisdag ..och ... HA H,nej men varannan dag iaf ,borde äl inom 4 dagar 

• sweasmamma

gutten morgen alla !!!! inget pos äl test än men värsta äl flytningen igår .. men får se om testet blir pos idag el imorgon ...tror jag ska ha äl inom 2 dagar !! passade på att sexa igår..sen kör vi på ons tors.... =)

• sweasmamma

min bim ligger på äl+14 och jag har 24 dagars cykel.... men så äl jag runt dag 10 också ...

igår fick vi till det .. jippi=) så nu har vi kanske 3 dagar till innan äl..oj oj oj ,här ska det myyysas

• sweasmamma
    splink skrev 2012-01-10 07:42:00 följande:

Japp, det blir starkare och starkare Imorgon är sista testdagen har jag bestämt (förutom ett digitalt som jag ska ta på bim + 10)
    så ska det se ut !!jiiihaaaa
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester