• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-01-11 09:44:53 följande:
    Vad tror ni om mina chanser? 
    SEX DAG: 7, 9, 11, 13, 14 & 16 
    oj oj ...bra gjort !!!!! vi har bara hunnit med 2 ggr=( men ska försöka få mig ett skjut idag och imorgon =) he he
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-01-11 10:03:38 följande:
    Blir så sur när det inte tatt sig den här månaden för jag hade lunginflammation när jag hade ÄL men jag bet ihop och vi hade sex ändå. Mest romantiska jag vart med om...haha Sa till mannen att "Inget förspel och rör mig så lite du bara kan, gör bara det du ska"
    ha ha ha..... 

det blir ju inte mkt till romantik...man gör ett jobb liksom 
  • sweasmamma

samma med min . han vill ha barn men allt blir så pressat !!även om vi inte pratar äl osv så vet man liksom vad man vill få ut av det 

• sweasmamma
    angie91 skrev 2012-01-11 10:11:33 följande:
    nja kan tänka mig de.. men sant man får juh göh de somkrävs om man vill ha ett plus.

btw.. nån som vet.,,
    jag hade utkveds... i november,,, dom operera bort ena äggledaren...
    nån som vet om de gör de svårare att bli gravid?

träffade två gyn doktorer o både svaRA olika :/
    alltså ... det är väl svårare men borde inte vara det eftersom ägget bara vandrar genom 1 äggledare 
  • sweasmamma
    mamma91 skrev 2012-01-11 10:40:51 följande:
    God förmiddag har nu varit hos farbror doktorn utomkveds var det inte men de misstänkte tidigt missfall var nästan för trött för att förstå vad han sade. Men kroppen skulle få sköta detta sjävl det är tydligen det bästa när det är så tidigt så skulla jag få komma till baka och ta ett till blod prov å så. Men tak för allt tjejer!!! <3
    skönt att det inte va det men beklagar mf
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-01-11 11:13:06 följande:
    Får hoppas skuggan bilr starkare har nån någon erferenhet om apotekets egna hjärtats test ger spök?
    har aldrig hört om det faktiskt ... bim??
  • sweasmamma
    leverpåhoppet skrev 2012-01-11 12:22:25 följande:
    Tack så mycket Nelliepop  och Liten Léonie för era svar. {#emotions_dlg.flower} 

Vill att det ska bli ett plus men vågar inte riktigt hoppas. 
    Då tar jag ett test imorgon bitti och kollar vad den säger.
    Jag tror min proverakur har rubbat min mens då jag ännu inte fått den.

Ha det bra alla. :) 
    jag tycker inte det ser ut som spök ... mina spök har varit smala men ditt ser inte smalt ut,tog du båda med morgonurin eller hållt dig 4 timmar utan för mkt dricka??
  • sweasmamma
    leverpåhoppet skrev 2012-01-11 12:41:49 följande:
    Jo det var därför jag blev så tveksam för det var så många som hade fått det. 

Ah, vad tråkigt. Ja vi får hoppas på det. Skrattande 
    nej alltså jag tror inte det är spök alltså ......
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester