• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-06 18:18:53 följande:
    jaaa bild bild bild....

och vet ni.. det kommer bilder från mig också.. inget avancerat men ... den har ett extra streck.. men..PÅ FEL STÄLLE ha ha.. jag blir galen på mina galna test...
    men näääää..... varför på fel ställe.. grrr.. japp upp med testen bara 
  • sweasmamma
    FruLind skrev 2012-01-06 18:20:08 följande:
    Hej och grattis till alla fina plus i tråden! Jag har läst här ett tag men inte skrivit något själv tidigare. 

Vi har försökt att bli gravida i närmare tre år och håller sen i somras på med IVF. Nästa mens kör vi igång med vårt sista IVF för att sen gå vidare på adoption, MEN innan dess gör vi nu ett allra sista försök med den gamla hederliga "ligga-hemma-metoden". Sen vi försökte själva senast har vi bytt äl-test och jag behöver därför era expertögon här i tråden =)

Uppifrån och ned är de tagna i tisdags, onsdags, torsdags och sen de två nedersta är tagna idag (näst längst ner i morse och det allra längst ner för en stund sen). 

Hur ska jag tolka detta? Det från i morse är ju starkare än det nu på eftermiddagen, men det ska väl inte ha betydelse när på dygnet jag tar dem när det är äl-test? Är jag på väg att få ägglossning nu? 
    det näst längst ner är pos... så räkna med att ägget släpper om 24-48 timmar så LIGG PÅ!!!! HEJJA HEJJA
  • sweasmamma
    oOLillaJagOo skrev 2012-01-06 18:22:05 följande:

Här är bilden.. var nästan omöjligt att få till en bra bild med telefonen. Men ni får vinkla skärmen/backa huvudet... Men.. det kanske är jag som ser synvillor....

JAG SER!!!!!
  • sweasmamma
    oOLillaJagOo skrev 2012-01-06 18:24:18 följande:
    är det sant??? tror ni det är nåt i min mage??? gud nu storbölar jag....
    nej inte spök inte...det är ju rosa.. vågar mig nog på ett grattis
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-06 18:26:53 följande:
    fast nu tycker jag ändå att jag ser något... oavsett så är det för svagt för att säga grattis.. ett positivt test ser man utan tvekan, det kan vara för tidigt, beror ju på vilken dag du är???????
    hon är på bim-2 kvällsurin
  • sweasmamma
    FruLind skrev 2012-01-06 18:26:46 följande:
    sweasmamma skrev 2012-01-06 18:22:44 följande:
    det näst längst ner är pos... så räkna med att ägget släpper om 24-48 timmar så LIGG PÅ!!!! HEJJA HEJJA
    Gött! Då blir det åka av under helgen då =)
    yiiihaaaaa ... håller tummar och tår
  • sweasmamma
    mamma91 skrev 2012-01-06 18:30:11 följande:
    pos menar jag så klart inte poc..
    jag tycker det ser pos ut .. bim??
  • sweasmamma

Mikaela!! TWINS!!!!!!!!!!!!! hi hi.. tänk om det är så .. häftigt !!!!!

själv hoppas jag få till det med maken ikväll =) ska ta äl test idag och se men om inte annat så borde jag ändå vara fertil nu .. har en pinkpad på mobilen och där står det att "the flowers ate blooming" ha ha 

• sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-01-07 11:41:48 följande:
    Pumann: har också en sån liknande app på moben :) jättebra för att ha koll på cykeln fast jag har aldrig äl när den säger ;)
    ja fast min stämmer då jag ställer in det själv och efter min cykel som är regelbunden 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester