Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jaha,... och så testade man igen då :-/ Jag är knäpp......men nu ser jag inget.. iofs andra tester med annan känslighet men ändå.....

• slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-28 14:50:12 följande:
    Vänta till din BIM ist så slipper du slitas mellan himmel och helvete
    Kram 
    haha.....jag är nog rätt så mycket i mitten trots allt... för mig är det helt otroligt att ens BLI gravid så jag kommer troligtvis att fortsätta testa efter en ev konstaterad grav för att säkerställa det för mig själv...
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-28 14:52:47 följande:
    Så gjorde jag med. Trots att jag hade plussat på onsdagen så var jag bara tvungen att testa mig på fredagen och sedan på måndagen. Förstår hur du menar. 
    likadant förra gången.. fast testindustrin var inte så utbyggd då... och CB var även då svinigt dyra..först vid ultraljudet i v 9 som jag fattade att det var något där inne
  • slemtorsk i din bralla
    safini skrev 2012-02-28 15:22:09 följande:

oj, vart visst en väldigt liten bild.. men ja tycker mig kunna se något :))

Du som är så duktig på att mixtra... vad säger du om mina senaste då?

• slemtorsk i din bralla
    safini skrev 2012-02-28 15:28:36 följande
    fast det satt kanske lite långt isär?? vad tror ni andra??
    det är så smått...men det ser nästan ut som att det kan vara färgrester vid plastkanten....???? Testa på hennes större bilder ist... är ju myycket tidigare än jag så det kanske inte ens finns något där men det är kul att mixtra
  • slemtorsk i din bralla
    safini skrev 2012-02-28 15:35:32 följande:
    Fick tyvärr inte fram ngt.. :/ men ja är inte hundra duktig heller, så nån annan kanske kan bättre?
    finns nog inget där heller *S*
  • slemtorsk i din bralla
    safini skrev 2012-02-28 15:38:55 följande:
    Testa i morgon igen så mixtrar o trixar ja mer än gärna!! ge inte upp!! *pepp pepp*
    nä jag ger inte upp förrän mensen är här....men nu har jag bara "engelska tester" kvar o de var tydligen svåra att få plus med...får se vad som kommer med posten i morgon
  • slemtorsk i din bralla
    Skrutt 83 skrev 2012-02-28 15:50:36 följande:

´Ser inget på det första men något svagt på RFSU tycker jag mig skymta trixade och då blev det tydligare:

Något är defintivt där men svårt att avgöra färg! Ser du? Men håller tummarna!

ja jag ser *vansinningt* ha ha... vi får se som sagt... RFSU är ju inte direkt känsliga heller...
    safini skrev 2012-02-28 15:48:38 följande:
    okej, har du beställt fler tester?? annars kan ja skicka dej några.. har nog en 40 tester liggandes.. haha ;)
    jag har inte beställt fler än men jag har en hög engelska kvar plus att en annan vänlig medlem här har skickat till mig
    Snällt av dig annars...
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-02-28 16:01:06 följande:
    Slemmis kan inte du testa ett CB får vi se hur det visar på dig.
    så fort jag kommer nära ett apotek kan jag väl överväga den saken *S* är ju en bit till närmaste och jag vill inte beställa fler tester på nätet just nu *S*
  • slemtorsk i din bralla
    Hermansson skrev 2012-02-28 16:19:01 följande:
    Apotekets egna grav test. Vad säger ni?

Btw - hej hej, helt ny här, lite i panik, lite i lyckorus ;)
    supergrattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester