Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lisa...du är gravid..varför tvekar du?? Grattis
har aldrig någonsin hört talas om ett falskt som varit så starkt
Lisa...du är gravid..varför tvekar du?? Grattis
har aldrig någonsin hört talas om ett falskt som varit så starkt
kan man verkligen inbilla sig så här mycket... mååår jäätteilla nu.. uuuuurk..
försöker äta.. det enda som kändes någorlunda lockande var mitt "fluffknäcke" vet inte vad det heter men det är ett ljust .-fast fiberrikt- kexliknande knäcke.. med mjukost på.. men det bär mig emot att äta.....
magsjuk kanske?
tog iaf ett test till (nääääheeeee????)
Och det är nog dags för ett besök hos optikern igen för jag ser streck åt alla håll o kanter ena sekunden och nästa ingenting...hallucinationer??
ingenting här.......
antingen kollar man så ögonen går i kors och det flimrar... eller så mixtrar man *ASG*
shit shit shit.. jag skojar inte.... det KOMMER ett streck på det engelska testet.......!!!!!!!!
har ingen aning om avläsningen på dessa men när jag haft lknande har det varit "inom en halvtimma" SEn ska det slängas....... nu har det ju gått max 15........
Det är yttepyttesvagt.. och inte alls där jag fick till en skugga nyss ha ha..liiite mer åt där man doppar... ska se om jag kan fånga det...
det är sååå svagt.... och sååå svårt att få att synas på bild.... tror detta var den bästa..