Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hermansson skrev 2012-02-28 16:24:35 följande:
    Haha, ni är för underbara. Är det verkligen positivt? Jag är så rädd att jag ser i syne här hemma =)
    helt seriöst??? Tvekar du på DET testet??? *S* Det är ju supertydligt plus
  • slemtorsk i din bralla

Inget fel på brio, svenskt, gediget och traditionellt, jag hade brio till min son o jag hade aldrig problem med den till skillnad mot bekanta som hade hippa modevagnar. Skulle köpa brio igen om det fanns en modell som min man kan köra, men det finns det inte nu..

• slemtorsk i din bralla

jaha.... dagens test då.... inte tusan syntes något...sen är ju inbillningssjukan stoooor....man tycker att man ser något på avstånd, eller nåt.. *S*

• slemtorsk i din bralla
    rebecku skrev 2012-02-29 05:53:20 följande:

fast... jag tycker ju att jag ser en skugga.. men jag har nog något fel på mina ögon *S* vad tror du om mitt????

Ska se om jag kan fixa med ditt men jag är inte så bra som tex Angie....
  • slemtorsk i din bralla
    rebecku skrev 2012-02-29 06:05:24 följande:
    så ma
    Kanske set nått där. Hoppas! Har ju läst om många som får plus efter bim så hoppas jag är en av dom :) Jag tror jah ser nått på ditt,bild två men de är så mörka bilder. När har du bim?
    fredag... men fick ju svaga "eventuella" plus både i förrgår och i går på apotekets.. så jag är lite förvirrad just nu... och som du säger, man kan få plus ett bra tag efter BIM, vet flera som inte fått förrän typ 2 veckor efter så man undrar ju lite hur hormonerna funkar egentligen- när en del uppenbarligen kan få plus 1 vecka FÖRE BIM?!?!?!?
  • slemtorsk i din bralla
    Grodan74 skrev 2012-02-29 06:20:05 följande:

Någon som vill trixa äl+8
    jag har försökt men det blir bara tok-negativt.. alltså inget streck tyvärr
  • slemtorsk i din bralla
    Grodan74 skrev 2012-02-29 06:43:20 följande:
    tack ja de är ju lite tidigt än så får vänta några dagar.. bim på tis
    ja det är ju läääänge kvar
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester