Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

AlexandraViberg skrev 2012-02-29 12:08:05 följande:
    Hej tjejer! Svårt att komma in i gemenskapen här! Men har en fråga. Hur vanligt är det med spökisar på Testlagrets tester? Jag själv har testat med dom i 9 månader och en gång fick jag ett streck några timmar efter att testtiden gick ut och neg på resten och sen mens. Samt ett tunt tunt streck på bim-4 när jag var gravid senast.

Men nu kollade jag efter 5 min och ser när jag håller upp mot fönstret två streck på varsin sida av teststrecket och vitt mitt i. Kan påtala att jag är på cirka äl+8. Vet inte exakt. Operarades för X i januari och har inte haft mens sen dess. Är på 31 dagar sen post-op blödning och 34 sen op.

Tror att jag hade äl 21/2 eftersom jag fick "bro-slem" då!
    det låter som att du fått färgrester.. det vita strecket är eg inte vitare utan syns extra tydligt för att det ansamlats färgrester vid sidan av. Ganska vanligt om man råkar få för mycket urin på stickan.
  • slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-02-29 12:11:40 följande:
    men svårt att se vilken färg det är
    jo.. det är suuuuuuupersvagt och jättesvårt att avgöra färg. men har aldrig fått något i någon färg på dessa testser tidigare så det väcker ju en gnutta hopp......
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-29 12:11:27 följande:
    Är jag dum som blir sååå besviken av ett fett minus på BIM -5? 
    nääää klart man blir besviken när man inget ser.....håll ut bara.. så länge det inte kommer någon men så kan hoppet leva.
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-02-29 12:12:50 följande:
    slemmis det är nåt där!!!

sanslöst spännande nu..samtidigt som jag inte vill få upp hoppet.....man landar ju så hårt sen när / om det inte är något.....
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-02-29 12:30:26 följande:
    Slemmis: Har inte posten kommit än???
    nepp.. kommer oftast inte före 14 här ute..... men jag klickade dessutom nyss hem två digitala CB som kommeri morgon eller övermorgon...(såvida posten kommer vill säga ha ha.. men nu har de ju inte ursäkten att vägen är för halkig längre)

Hinner inte kuta ända bort till apoteket på lunchen...om jag ens ÄR på jobbet i morgon. Är ju möten hela dagen på torsdgarna och fredag vette katten vad som händer. vi är ju oftare ute på landet än på kontoret.....hehe
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2012-02-29 12:36:02 följande:
    hahaha :) ok. när har du tänkt t den digitala?på bimdagen eller?..ska jag ta på bim föresten eller senare?
    det är tanken... att ta på BIM alltså.... men för säkerhetes skull beställde jag ett två-pack ha ha ha.......Det kostade bara 139 på apotekets hemsida men sen kom ju frakt till iofs med typ 69 kr
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2012-02-29 12:44:07 följande:
    var ju inte såå farligt ändå :)
    nä o köper man fler grejer så lönar det sig säkert...i butik kostar väl tvåpacken betydligt mer väl? på CBs egen sida låg det på 179 kr
  • slemtorsk i din bralla

ingen post än... och nu är det 4 timmar sedan jag var på dass och jag börjar bli lite nödig kan man väl säga..... får väl spara kisset i värsta fall *S*

• slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-02-29 14:20:28 följande:
    ja för kisset det spiller du ICKE ut fröken !!! ha ha
    FRUN om jag får be ha ha

än så länge håller jag det inne iaf.. o nu dricker jag kaffe... det smakar inget gott vilket KAN vara ett symptom det också ha ha.. om man nu ska leta liksom. Förra gången jag var gravid kunde jag inte dricka vanligt kaffe förrän i sjätte-sjunde månaden... latte macciato var det enda som gick ner och det var typ 1 msk espresso och 5 dl mjölk i den jag köpte ha ha...
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-02-29 14:24:31 följande:
    jag kunde dricka kaffe när jag va gravid med dottern , kunde dock INTE äta pizza och skitmat .. nä nä,husmanskost och cocktailtomater levde jag på =)

just nu har jag sjukt ont i livmodern...som vanligt !!! ska försöka bli ledig imorgon så jag kan gå till dr. sen nupp ikväll sen nedräkning till nästa bim =) 
    det är bra.... nuppa på bara....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester