• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-05 21:40:17 följande:
    Åhh Alex jag vill så gärna se men gör inte det. Attans!!!
    fasen, får hoppas på bättreresultat imorgon :(
  • alexander2011

svagt svagt :) tack för hjälpn. hoppas det ser bättre ut imorgon

• alexander2011

ok slänger in en bild hur testet ser ut nu
  • alexander2011

tack tjejer det värmer, hoppet dalar mer o mer nu asså ena stunden anar man o sen ingenting :(

• alexander2011
    MissMA skrev 2012-03-05 21:53:14 följande:
    Alexander2011:

kanske :S tack för hjälpen :)
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-05 21:55:56 följande:
    Alex:
    Jag tror på dig, det kommer...

tack :) jag hoppas verkligen det för jag vill verkligen tro att mina tecken på att vara gravid stämmer annars kan jag inte alls lita på min kropp
  • alexander2011

bewe skrev 2012-03-05 22:00:22 följande:
    Fick "Inte gravid" på digitalt idag, trots fem andra svaga test, är det kört nu? Vet inte alls vilken dag jag är på, men om jag nu är gravid är jag inte mer än v3 eller v4, eller någonstans där imellan.. Åhh Gråter
    nej då det är inte kört än!!!

jag använde den digitala på bim+4 sist jag var gravid o den sa inte gravid. tog ett test sen på bim+12 o få supersvagt positivt. såhär svagt var det då  

• alexander2011

Linnsi: du kan hälsa din kompis att den ahr blivit lite starkare o hon behöver nog inte oroa sig. oftast stegras inte testen förens varanna till var 3:e dag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester