• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissMA skrev 2012-03-03 11:22:18 följande:
    Alexander2011:

Ser tyvärr bara ett vitt streck =(
    Blev besviken nu .. Du hade ju streck i veckan =(

tror du inte jag blev besviken Gråter trodde vaerkligen att det kunde vara någonting denna månaden, sambon blev besviken o arg sj så nää :( denna månaden blev det ingeting
  • alexander2011

såhär ser dagens o gårdagens test ut, översta är gårdagen :(
  • alexander2011
    MissMA skrev 2012-03-03 11:36:35 följande:
    Jo, det kan jag verkligen tänka mig !
    Men det är tyvärr bara att ta sig i kragen och köra på hårdare nästa omgång ..
    Det är både tufft och tråkigt när det blir negativt gång på gång =(
    Hur länge har ni försökt denna omgången ?
    Vi blev ju oplanerat gravida i feb-11 ochd et sluta i mf i v.14, då i maj-11 .
    Och vi har försökt sedan i maj och det tog sig nu feb-12 .
    Och vi är båda unga och friska . Det tar ju ett tag tyvärr . Man tycker att det ska vara enkelt . Det är ju trots allt fortplantning . Det är det man måste göra för att människan ska överleva .
    Det är något jag frågat mig själv många gånger =)
    Men du får även vara superglad att du har en änsålänge =)
    Vet om hur viktigt det är med syskon, jag vill själv ha 4 hehe =)
    Men bättre lycka nästa omgång =)
    Och dessutom, så är det inte försent förrens mensen kommer =)
    Du kanske bara är den som är låghormonare denna omgång =)
    Så deppa inte ihop helt förrens mensen kommer =)
    Lycka till !!{#emotions_dlg.flower} 
    tack för dina värmanede ord Hjärta

jag ska ge apiforcen en chans igen o fortsätta med äl testerna. du har ju vissligen försökt mycket längre än jag. vi har ju inte försökt mer än 4 ggr. även om det "bara" är 4 försök så blir man lika besviken för varje gång som det är negativt. sist blev jag gravid på 1:a försöket, andra gången 3:e försöket så jag borde lätt kunna bli gravid. vi är ju unga så såsätt är det inge problem. skämms nästan när jag vet att andra kan ha försökt i flera år medans jag gnäller över några månader.

vill gärna ha täta syskon och det hade passat in med min fp :) annars är risken stor att jag får bge mig ut i arbetslivet. får jag jobb, då kommer jag läga bebisverkstaden på hyllan o då är jag rädd att åren kommer o gå :S
    vi får se. kanske är jag låghormonare, vet inte.

sist plusade jag på bim+12 med testlagret så OM det är nått så kan det fortfarande vara tidigt för mig   
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-03-03 11:30:14 följande:
    sorry att jag hoppar in jag förstår exakt hur ni känner jag blev helt nere när mensen dök upp MASSA KRAMAR Hjärta

tack gumman :( mensen har iof inte kommit än. chansen finns ju fortfarande men det känns inte direkt hoppfullt
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-03 11:41:57 följande:
    Alexander:
    Tyvärr måste jag nog säga. Jag som tyckte du hade streck i veckan... Nya tag

tror bestämt det oxå, kommer testa tills mensen kommer sen är det dax med apiforcen igen
  • alexander2011
    EQ85 skrev 2012-03-03 11:44:14 följande:
    skickar en stor kram till dig alexander2011 {#emotions_dlg.flower}
    tack Hjärta
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-03-03 11:42:54 följande:
    men ser du inte på sista bilden

anade men njää det tror jag inte
  • alexander2011

men wassa!! se här eller ser jag i syne.ättesvårt att få med på bildj nån som vill trixa?är det vanligt att sträcken kan bli rosa på testlagrets efter utgående tid?

• alexander2011
    MissMA skrev 2012-03-03 11:49:02 följande:
    Det spelar egentligen ingen roll hur länge man försökt =)
    Det tar hårt på en endå även fast man bara kört en omgång .
    Men vissa gånger tar det längre tid än andra =)
    Ville bara ge dig ett exempel =)
    Jag menar, min sambos bror och hand flickvän tog det över ett år med första barnet och sen med andra, så fort hon sluta med p.pillerna så blev hon gravid samma månad . Så det är så stor skillnad .
    Just det med att du plussa på BIM+12 sist är ju bara positivt just nu ju =)
    Det betyder att du inte behöver ge upp än =)
    Även fast det tar ett tag, så är det värt det i slutändan =)
    Jag sitter ju på nålar nu, för att jag är så rädd att vi ska förlora denna också .
    Och kommer att sitta på nålar fram till v.15, för då har vi kommit över vår "gräns" om man kan säga så =)
    Men det löser sig ska du se !
    Håller tummarna för dig !!Hjärta
    jag vet sj var skitnervös då jag avr gravid för att barnet ine skulle klara sig. jag tror man känner likadant varje gång.
    tack :) nää jag ska försöka hoppas lite ändå. nu när jag kikar på testet så ser jag svagt rosa. ska se om jag lyckas få med det på kort. syndes inte så på kortet som jag la ut :S 
  • alexander2011
    MissMA skrev 2012-03-03 11:57:48 följande:
    Alexander2011:

Har punktat där jag anar ett streck 
    Är det där du menar  ?

ja vi ser det, men det är så svagt, syns bättre i verkligheten
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester