MissMA skrev 2012-03-03 11:36:35 följande:
Jo, det kan jag verkligen tänka mig !
Men det är tyvärr bara att ta sig i kragen och köra på hårdare nästa omgång ..
Det är både tufft och tråkigt när det blir negativt gång på gång =(
Hur länge har ni försökt denna omgången ?
Vi blev ju oplanerat gravida i feb-11 ochd et sluta i mf i v.14, då i maj-11 .
Och vi har försökt sedan i maj och det tog sig nu feb-12 .
Och vi är båda unga och friska . Det tar ju ett tag tyvärr . Man tycker att det ska vara enkelt . Det är ju trots allt fortplantning . Det är det man måste göra för att människan ska överleva .
Det är något jag frågat mig själv många gånger =)
Men du får även vara superglad att du har en änsålänge =)
Vet om hur viktigt det är med syskon, jag vill själv ha 4 hehe =)
Men bättre lycka nästa omgång =)
Och dessutom, så är det inte försent förrens mensen kommer =)
Du kanske bara är den som är låghormonare denna omgång =)
Så deppa inte ihop helt förrens mensen kommer =)
Lycka till !!
tack för dina värmanede ord
jag ska ge apiforcen en chans igen o fortsätta med äl testerna. du har ju vissligen försökt mycket längre än jag. vi har ju inte försökt mer än 4 ggr. även om det "bara" är 4 försök så blir man lika besviken för varje gång som det är negativt. sist blev jag gravid på 1:a försöket, andra gången 3:e försöket så jag borde lätt kunna bli gravid. vi är ju unga så såsätt är det inge problem. skämms nästan när jag vet att andra kan ha försökt i flera år medans jag gnäller över några månader.
vill gärna ha täta syskon och det hade passat in med min fp :) annars är risken stor att jag får bge mig ut i arbetslivet. får jag jobb, då kommer jag läga bebisverkstaden på hyllan o då är jag rädd att åren kommer o gå :S
vi får se. kanske är jag låghormonare, vet inte.
sist plusade jag på bim+12 med testlagret så OM det är nått så kan det fortfarande vara tidigt för mig