• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ok dagens o gårdagens
  • alexander2011

ser en svag svag linje. lägger in en bild på det senare

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-06 10:47:37 följande:
    Alex jag ser men tyvärr är min tanke varför blir det inte starkare. Hoppas det tvärvänder nu till imorgon

ja jag tänker samma. ska pröva andra tester ev senare idag om de kommer med posten idag
  • alexander2011

tack för trixningen alihopa :) hoppas det blir starkare nu för nått är det juh

• alexander2011

Skrutt 83 skrev 2012-03-06 10:55:32 följande:
    Alexander: jag ser och tycker det ser lovande ut! Visst tog det lång tid innan du fick synligt plus förra grav?

EQ85: väntar med spänning på ditt test och håller tummarna, häftigt om du skulle plussa samma dag som sist!

Jennie: hur mår du och magen? :)

Här är jag i v. 14 och illamåendet börjar äntligen släppa. Var på kub förra veckan å allt såg bra ut! Pigg och glad och väldigt sött liten krabat där inne! Så häftigt vad klara de är tidigt, såg ju verkligen "färdig" ut! Är det ok om jag lägger in bild eller är det någon som tar illa vid sig?

ja jag såg ingeting "så här tidigt" sist..inte en antydan. fick såhär svagt på bim+12 så visst kan det ta en tid till. kan jag vara låghormonare?

• alexander2011

skrutt: för mig är det ok iaf. älskar ul bilder :)

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-06 10:59:04 följande:
    Alexander:
    Du vet vad jag sagt, har bestämt att du är gravid. Tittade igen nu och tror mig tusan tycka att det ser aningen starkare ut. Kan du inte ta senare idag? Spännande

Skrutt:
    Så härligt att höra att allt är bra. Fint av dig att fråga och jag kan bara svara för mig själv. Jaaa vill se bild NU
    hahaha XD jag ska försöka. nu är mina stickor slut. har en leverans ev på g hem idag hoppas jag. beställde i söndags. har bara en digital o jag tror INTE den skulle visa nått nu så det skulle bara vara slöseri
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2012-03-06 11:37:54 följande:
    Jag ser på alla dina bilder så väl otrixade som trixade och tror absolut att det är något där. Vad är du på för dag idag? Ja visst kan det vara så att du är låghormonare. Verkar vanligt att man plussar kring samma dag som man gjort innan, dvs har man fått plus sent brukar man även få det nästa gång osv.

Mini Lenoie: Ja jag vill fråga så ingen tar illa upp.

Jennie: Tänkte också på trombyl, förstår att du är nojjig men skönt att du kan ha en kontakt med BM, när skulle ni ses och bestämma om medicinering?

Vad gulliga ni är som vill se bilden. Lägger upp den och om någon tar illa vid sig så får ni hojta till. Här är vår lilla plutt förra måndagen, 12+5 enligt sm och 11+6 enligt ul:

vilken söt bild, inte ens jag fick sån tydlig Solig

jo jag misstänker att OM et är nått så syns det kanske om några dagar förhoppningsvis. tror det blis ent denna gången med. är på dag 37 idag. bim+2
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-03-06 11:40:25 följande:
    Alex: jag ser mer idag! :) vill du ha trix vet du min mail! ;)
    mailar dig om en liten stund
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-06 12:45:57 följande:
    alltså... kan man få någon konstig hormonförändring vid mf?? för jag har typ 2 finnar..på magen??!!!! har jag väl ALDRIG haft !
    nja men jag ahde finnar som fan när jag var gravid. blossade upp som aldrig förr o jag har aldrig problem annars. denna månaden har jag fått finnar OCH munnsår som jag aldrig annars har :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester