• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slå mig på fingrarna men i dagarna kommer 2 cb och 2 rfsu

• alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-04 21:58:33 följande:
    ååååhhhh tjejer... ja har lite ångest atm... :( sitter o lyssnar på en av mina favoritlåtar o vill spela den på gitarr... men mina gitarrer o min mick samt pa... system ,,, e 70 mil bort.. :( kan int spela in o ägna mig åt min musik :(
    åhh förstår din frustration :(
  • alexander2011

ellibelli: hade tagit ett till o inte litat på det för det är som du säger. den är lite skev :S ser ut som färg som vandrar över där linjen ska vara men jag håller tummarna

• alexander2011
    EQ85 skrev 2012-03-04 22:03:32 följande:
    hahah dom som jag haft ju  
    Håller tummarna för dig  

tack hahaha
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-05 07:25:27 följande:
    det gick bra tack och lov !!!! lillan mår ganska okej trots omständigheterna... hon fick ju en delad läpp men en plastikkirurg har sytt henne så det ska nog bli bra , sprickan i skallbenet gör dom inget åt utan det läker av sig själv, sen va det näsan och jack i ögonbrynet men hon mår okej =) hon va sååå duktig !!!
    men vad är det du sägervFörvånad vad har hänt? här har jag visst missat nått.
  • alexander2011

Bim+1 o mensen har inte dykt upp än. ska testa mig snart Solig

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-05 09:38:30 följande:
    ja en kompis dotter......usch , hon sprang och snubblade, rakt in i en betongpelare och slog sig ganska kraftigt , fick sövas ner och blev sydd och så men hon mår bra nu ..trots omständigheterna=)

ajajaj stackarn. vad olyckligt men skönttt att allt är bra iaf
  • alexander2011
    Meeee skrev 2012-03-05 12:06:50 följande:
    E de rosa? Svårt att se på mobilen

asså jag tyckte det när jag kollade på den svagt svagt men nu...nä :S ska ta ett t snart här. ahr laddat upp hemma så får en se. vore konstigt o få så många sträck tycker jag bara utan att det är nått
  • alexander2011
    EQ85 skrev 2012-03-05 12:06:06 följande:
    ngt där jue?

SoligHoppas fortfarande
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester