• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

grattis igen jennie Solig

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-03-03 17:42:31 följande:
    såg dina test också, såg inte heller pjåkiga ut =)
    fast det är inte alla som ser så det är ju jävligt svagt om det skulle vara nått. men jag hoppas
  • alexander2011

morgon tjejer. BIM idag. ska snart testa här igen. kommer inte vara inne så idag. ska iväg så jag är inte hemma förens ikväll

• alexander2011

HEJ Tjejer!!!

jag har inte hunnit ÄN läsa nått i hela tråden. har varit borta hela dagen o ska ta mig tid idag. mensen skulle ha kommit idag. den har inte kommit än, peppar peppar men bjuder ialla fall på kvällsbilden. är detta fortfarande spök? blir galen!!!

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-03-04 19:56:27 följande:
    Alex jag trixar gärna också men då får du maila mig dem!! Ser på alla! :)
    vad har du för mailadress
  • alexander2011

jennie: ja jag ser :) tack för trixningen men jag hoppas det blir starkae och att det inte är spök. känns som mensen e på g? hur känns det i din mage? mensvärk eller inget alls?

• alexander2011
    EQ85 skrev 2012-03-04 19:59:58 följande:
    haha jag har INGA test så jag får fint hålla mig

Jag ser ju ngt där iaf tycker det e starkare idag =)
    jasså? vet fortfarand einte vad jag ska tro. visst hoppas jag men vill ha ett starkt sträck innan jag kan tro nått ist för att vara ovetandes. dag 34 idag
  • alexander2011
    Meeee skrev 2012-03-04 20:09:06 följande:
    Alex- ser oxå. Hoppas mensen håller sig borta

Själv e ja på dag 5 idag.... Fattar ni hur långt det är kvar innan jag får börja testa?!
    Tänkte iof börja med äl testen om 5 dagar. Ska bli kul att få börja testa igen äl test eller grav test .... Allt funkar för mig

åhh tack :) så det är inte jag som ser i syne :)
  • alexander2011
    MissMA skrev 2012-03-04 20:18:17 följande:
    Alexander2011:

Jag ser på alla !!!!
    Detta kan ju bara gå bra tycker jag !!
    Sa ju till dig att inte ge upp hoppet ;) 

jag hoppas det :)
    Puffar skrev 2012-03-04 20:21:31 följande:
    Tog detta nu ikväll.. å kollade efter typ 5-10 min.. men visst är de positivt.. så jag inte ser i syne.. Tungan ute

ska ta ett imorn på morgonen med... å så har jag beställt ett sånt med vecko indikator..
    GRATTIS visst är det ett sträck
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-03-04 21:54:07 följande:
    Jag hoppas mensen håller sig borta, tycker mina test såg ut så där innan dom tvär ändrade sig lördag natt =) håller tmmarna vännen
    Jag har molvärk i magen ha haft de till o från sen äl
    samma här men är så rädd att det är inbillning och är rädd att bli beviken om mensen kommer. jag hoppas ju så :S
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester