Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-02-29 07:20:35 följande:

tycker mig se svagt 
    svagt var ordet

Känner mig OTROLIGT mensig i dag iaf.. men det värker också konstigt i "tjejmagen" (gud som jag hatar det uttrycket men vad ska man säga då???) Som när jag har ägglossning......
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-29 07:23:19 följande:
    I natt drömde jag att jag plussade, snacka om att mitt psyke leker med mig nu.
    ja men det var ju en trevligare dröm än den jag hade.. jag drömde att min man förförde mig (trevlig iofs) och band för ögonen på mig .....sen när vi ligger när o hånglar nakna så känner jag ett par händer till på mig.. då hade han "överraskat mig" med en man till i sängen... en ung kille på typ 22!!!!!!!!!!

Jamenhallå!?! Jag såg det liksom utifrån också..jätteskumt, jag skällde ut honom o frågade varför...så kan man ju inte göra utan att fråga om lov liksom ... men min man förklarade att han hade pratat med honom på en fest vi hade haft tidigare under kvällen och tyckte att han var trevlig och att det kunde vara en bra kandidat...ha ha haha.. och jag kan ju berätta att vi har pratat om det mesta gällande sex och just en trekant med två killar är något jag bestämt sagt att jag INTE vill uppleva ha ha ha ha

man har ju hört att man drömmer underligt när man är gravid.......fast jag drömmer alltid knäppt å andra sidan
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2012-02-29 07:43:36 följande:
    slemmis om du får post vilken tid kommer den då ca?
    runt 15 skulle jag tro... lite olika men allt mellan 13 och 16.30 verkar vara normalt här ute *S*
  • slemtorsk i din bralla
    spunge skrev 2012-02-29 08:18:39 följande:
    Nu ska jag testa, är på bim+3 ungefär, har ganska oregelbunden mens.
    Håll tummen!  
    håller tummarna så de vitnar...
  • slemtorsk i din bralla

jag hoppas verkligen att jag är gravid.. jag mår jättemysko..samtidigt är jag livrädd för att mensen har kommit ... för det känns som det "bubblar och kommer något" där nere...vågar inte gå på toa *S*

mysko värre

• slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-02-29 08:45:13 följande:
    gå o kolla nu me dej! ;)
    jag har ju redan testat i dag... utan något direkt synligt resultat........får vänta o se om det kommer några testlagret-tester med posten i eftermiddag.
  • slemtorsk i din bralla
    TheFamily skrev 2012-02-29 08:50:42 följande:
    Slemtorsk: kan ju vara flytningar! Hade massor när jag blev gravid (och har fortfarande)
    Vet den där känslan. Även dagarna efter jag plussade, var jag livrädd för att mensen skulle komma. Man var på stan och helt plötsligt kändes det blött i trosorna...kastade mig in i ett omklädningsrum på lindex och drog ner och kollade....flytningar!!

Lycka till! Kram
    jo jag minns det från förra gången också.. även om det är 8 år sedan....mår illa också nu.. urrk.. inte mycket men varje gång jag drar ett djupt andetag känns det av.... men det kan ju lika gärna vara sken-graviditet....vill inte få upp hoppet fööör mycket.
  • slemtorsk i din bralla
    BeMa skrev 2012-02-29 09:13:20 följande:
    Slemmis: Jag tycker jag ser ett streck på ditt översta otrixade test :) *hoppashoppas*

Sen en fråga om äl test, beställde hem några igår. Men jag förstår inte, när är det man ska ha sex enligt dom? När det är fullt utslag eller när utlsagen börjar komma?
    du ska ha sex så mycket som möjligt

Alltså det råd man får av fertilitetsläkare är att ha sex varannan dag hela cykeln men öka till varje dag när man får fullt utslag.

Jag tex.. får ofta lite utslag mer eller mindre hela månaden...så då blir det ju till att sexa jämt isf *ASG*

Men när du har fullt utslag så släpper ägget inom 12-48 timmar (oftast runt 24 timmar) så det är under det närmaste dygnet/dygnen du ska köra stenhårt
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-29 09:25:03 följande:
    jag börjar bli orolig att jag gör mig själv skengravid. 
    Jag har ÄL så sällan och har väldigt sällan under dessa snart 7 åren prickat in den med ÄL test. Så all denna medvetenhet gör mig självklart skengravid Gråter 
    det är ju inte omöjligt att du är gravid.. men även jag som ägglossar varje månad blir skengravid.....så du är inte ensam
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-29 09:27:05 följande:
    Visst är det jobbigt när hjärnan spelar en ett spratt.
    Men viljan är ju SÅ STOR och längtan med.  
    Det är ju så... fast så hääääär illa har det nog bara varit en gång tidigare.....så jag vette katten vad det är frågan om..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester