Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lisa...du är gravid..varför tvekar du?? Grattis

har aldrig någonsin hört talas om ett falskt som varit så starkt

• slemtorsk i din bralla
    LisaW111 skrev 2012-02-29 09:47:21 följande:
    Tack tack =)   Men jag vill bara förklara mig/förtydliga att jag inte är någon supertveksam person ALLS i normalfall.
    Förstår att det kanske låter konstigt att jag inte tror på detta, men nu känner jag NOLL. 
    Detta i kombination med att clearblue visar negativt inom tiden man ska avläsa (efter 2 min) och att strecken inte ökat i färg på Apotekets gör mig tveksam.  Men jag håller tummarna =) Får se också vad stickorna säger sen då :)     
    när jag var gravid förra gången kände jag absolut ingenting heller..... blev lite tröttare framåt vecka 7-8 bara det var det enda.. det var helt spejsat... fattade liksom inte att jag var gravid förrän jag såg fröet på ultraljud.

Strecken behöver inte öka i styrka, jag har fått höra att det egentligen inte har något med hormonhalten att göra när man väl får så pass hög halt att man får positivt, för halten ÖKAR visserligen men testerna är inte så känsliga att de känner av ökning i hormonerna, ibland ökar man inte så fort så då är det helt normalt.

har du gått förbi bim än?..är ju underligt att clearblue visar negativt men jag ärinte förvånad för CB är skiiiit.

Om jag vore du skulle jag nog hellre kontakta mödravården och kolla upp där...förklara läget liksom och be dem kolla dig så att du får ett säkert svar
  • slemtorsk i din bralla

kan man verkligen inbilla sig så här mycket... mååår jäätteilla nu.. uuuuurk..

försöker äta.. det enda som kändes någorlunda lockande var mitt "fluffknäcke" vet inte vad det heter men det är ett ljust .-fast fiberrikt- kexliknande knäcke.. med mjukost på.. men det bär mig emot att äta.....

magsjuk kanske?

tog iaf ett test till (nääääheeeee????)

Och det är nog dags för ett besök hos optikern igen för jag ser streck åt alla håll o kanter ena sekunden och nästa ingenting...hallucinationer??

• slemtorsk i din bralla

antingen kollar man så ögonen går i kors och det flimrar... eller så mixtrar man *ASG*

syns extremt dåligt här såg jag.. syntes bättre i större version på skärmen..MEN absolut inte tydligt..haha.... men det är den skuggan jag tycker mig se ungefär var tredje gång jag tittar på stickan.....långt ifrån positivt men något iaf..

Nu hoppas jag att posten kommer tidigt i dag så det kan bli testande med något annat än de här engelska testerna, helst skulle jag vilja ha ett apotekets till för att jämföra men jag tar mig ju inte dit, kanske får be mannen köpa på vägen hem men han resonerar ju som så att "vi har ju tester hemma" ha h a ha
  • slemtorsk i din bralla

shit shit shit.. jag skojar inte.... det KOMMER ett streck på det engelska testet.......!!!!!!!!

har ingen aning om avläsningen på dessa men när jag haft lknande har det varit "inom en halvtimma" SEn  ska det slängas....... nu har det ju gått max 15........

Det är yttepyttesvagt.. och inte alls där jag fick till en skugga nyss ha ha..liiite mer åt där man doppar... ska se om jag kan fånga det...

• slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-02-29 10:25:39 följande:
    Slemmis: allvar? Visa!!!!!
    gaaah jag försöker.. det är såååå svagt och svårt att få att fastna med skitmobil.-kameran....jag har försökt lite olika varianter o håller på att ladda upp dem på datorn nu så får vi se om ngt syns...
  • slemtorsk i din bralla

det är sååå svagt.... och sååå svårt att få att synas på bild.... tror detta var den bästa..

äsch.. det vill inte laddas upp.......
  • slemtorsk i din bralla
    LisaW111 skrev 2012-02-29 10:36:05 följande:

HERREGUD JAG ÄR GRAVID!!!!!! JJJIIIIIIPPPPPPPIIIIIIEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!   Hjärta{#emotions_dlg.flower}SkrattandeGravidSkålPlusNalleHjärta
    jag saaaa ju det... superduper grattis. härligt!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester