Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

fan också... datorn vill inte ladda upp bilderna 

• slemtorsk i din bralla

DÄÄÄÄR... men det syns fan inget.. fast det syns otroooligt dåligt IRL också.. är nog bara en spökis men den första med dessa tester isf..
  • slemtorsk i din bralla
    Hallonbilar skrev 2012-02-29 10:53:46 följande:
    håller man in ctrl och sen trycker på plus är det ett tydligt rosa streck där, svaget men syns otrixat!!!!!!!!!!!

JASSÅ??????? ÖÖÖÖÖ det måste jag testa ha ha ha....
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2012-02-29 10:54:31 följande:
    slemtorsk :) JAG SER även fast det är svagt så ser jag :) åhhh jag hoppas verkligen..tippar ev på att OM det är nått för dig så syns det efter bim
    skulle ju förklara mitt mående.. jag som är hemma från praktiken för jag mår skit.. men ville inte säga att jag mår illa eftersom min handledare vet att vi försöker få barn... hon är ju familjebehandlare och är GRYM på att få folk att prata ...och ÄR jag gravid vill jag inte gå ut med det riktigt än...iaf inte på praktiken
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2012-02-29 10:59:53 följande:

Så här såg mitt engelska test ut nån dag innan bmi slemmis
    påminner ju om mitt Jag kan bara vänta o hoppas nu.....är så ogreppbart- tror inte ni ens fattar HUR obegripligt detta är OM vi har lyckats....vi har liksom små chanser tom med IVF.....
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2012-02-29 11:03:38 följande:
    försök hålla dig nu slemmis tills du kollat posten =)
    va nere o kollade nu.. men så klart hade den inte kommit.. på toook för tidigt...haha...
  • slemtorsk i din bralla
    Jennie83 skrev 2012-02-29 11:13:49 följande:
    hihi va ha man för bim- då? haha på 14 dagar tex?
    -5

om du har 14 dagar... är ju bara att räkna.. 14 dagar - 9
  • slemtorsk i din bralla
    Nelliepop skrev 2012-02-29 11:29:49 följande:

Sätter in bilden här.. Hoppas det är ok....  Mannen skickade över bilden Glad
    sån där mage har ju jag utan att vara gravid..... ha ha... fast inte så fast o fin förståss...

blir inga fina "magbilder" på mig den dagen jag får en knodd där inne

Men den var jättefin... är iiiiinte als avis
  • slemtorsk i din bralla

och jag fortsätter älta ha haha......... lyckades få in alla bilder på det sista testet i datorn till slut..

fast på denna bilden ser det ut som två streck..alternativt ett jättebrett haha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester