Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Ja jag vet Sweasmamma.. men det ser mest grått ut..... och det syns inte i genomlysning, har hört att det ska göra det...

Jag ställer nog in mig på att min "magkänsla" var fel trots allt....

• slemtorsk i din bralla
    Jennie83 skrev 2012-02-29 16:11:37 följande:

Slemtorsk =) seeer =)
    jo visst är det nåt där.. men som sagt... svagt.... och syns inte vid genomlysning.. ska det inte göra det?

och med bim på fredag kan man ju...eller JAG tycker iaf att det borde vara starkare.....men det är ju bara jag...

jag tror inte på det än, jag vågar inte.....
  • slemtorsk i din bralla
    MissMA skrev 2012-02-29 16:30:19 följande:
    Slemtorsk :

Ser ju på båda =)
    Du kanske bara har oturen och är låghormonare ?
    Det håller iallafall jag tummarna för ! 
    fast återigen.. syns inte något i genomlysning......och så var det lite brunt på pappret förut när jag var på dass..så jag misstänker ändå att mensen är i antågande...
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-02-29 16:40:59 följande:
    Slemmis: jag fick ju svagt svagt på dag 29. Syntes inte heller i genomlysning. Men jag är med bebis ändå. Slappna av och försök att inte känna stress. Kram
    tack..jag försööööker....kanske är du som smittat mig med gravhormoner.. jag hänger ju en del i dina hemkrokar.. Gäsene Ost är jag på minst 2 ggr i veckan när jag passerar...för visst bodde du där borta??
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-02-29 16:56:24 följande:
    Vore as kul om du vill komma på kaffe någon dag bor granne typ med Shell i annelund. Hoppas jag smittat dig kraftigt :-P
    har ju lite svårt att komma förbi när vi är ute eftersom det är min handledare som kör och jag har inte körkort... men om vi är där ute en eftermiddag- vilket vi oftast är- inte för sent så kan jag ju ta tåget hemåt sen..

Vet var shell ligger...tror jag *S* har varit runt där i Annelund, Mörlanda och Ljung till ve och förbannelse ha ha
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-02-29 17:03:15 följande:
    Infektionsprovet ska ligga runt eller under 8. Mitt är 22.väntar på dr
    aj aj aj....då är det ju något som är galet ...skönt att du kom in till doktorn nu då.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester