• Hoppaspåfler

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja2011 skrev 2012-05-18 20:37:23 följande:
    Hoppaspåfler: trevliga nyheter:) Humm men när hade du äl då?

Jag trodde jag hade det för två veckor sedan men det kan ju ha varit senare då evt.. ja nu är det riktigt spännande
  • Hoppaspåfler
    {#emotions_dlg.flower}Grattis Meeee {#emotions_dlg.flower}

Tjejer, när kan man plussa efter en nidblödning?   
  • Hoppaspåfler

Frågar igen    Tjejer, när kan man plussa efter en nidblödning?  

• Hoppaspåfler

Tankarna bara snurrar efter läkarbesöket igår.. :-/

Var ju och gjorde en gyn undersökning med vul igår pga av att min mens bara kom o försvann sen var det lite bruna flytningar i 2 dgr och att jag hade ont i magen. Har en deff äggledare så de vill göra en koll. Det läkaren säger då när hon ser livmodern på ul är att  det inte ser ut som om jag haft mens o inte ser ut som om den skall komma heller..  gör ett gravtest om en vecka. Mycket snurrar i mitt huvud o jag funderar på vad det betyder igt med slemhinnan. Den borde ju varit tunn eller borta om det varit en mens (är väldigt regelbunden) och om det nu är en supertidig grav hur ser då en slemhinna ut? Sista mens(mf) 16 April,Kände av ägglossning 1 Maj,  blödning 16 Maj ganska lite.  brun/röd flytning 16+17 maj. Molvärk i magen o brösten.  

Vil ni grubbla med mig?                             

• Hoppaspåfler

Ja detta är ju en tråd för oss som har knepiga svaga test för analys, så här kommer två Trixa o gissa med mig. De är ganska dåliga men kanske någon kan fixa skärpan mer? Det gråa strecket har jag ritat dit där plastkanten slutar...
  • Hoppaspåfler

Det blir så suddigt med mobilen..men men jag gör ett nytt på måndag så kollar vi då..

• Hoppaspåfler

A

Här har du avstånd Väldigt tacksam för hjälpen!!
  • Hoppaspåfler

På Måndag vet vi nog bättre om det är pos eller neg.. det var ju så skumt igår på vul..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester