• Hoppaspåfler

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag kunde inte låta bli, tog ett till ....Har nämligen av någon anledning alltid plussat på e.m. Ropar inte hej ännu men visst syns det. Det enda jag gjort med bilden är att göra den lite mörkare o anv lite skärpa.Detta är inom 10 -15min.

• Hoppaspåfler

Jag kan allt ana något ser  precis ut som på mitt jag tog igår... själv känner jag mig lite förvirrad och tveksam om det är på riktigt eller spök..

• Hoppaspåfler
    Kevin Molly skrev 2012-05-20 17:22:15 följande:
    Hej! Tänkte be om er hjälp. Har läst tråden ett tag nu. Ser ni något på detta test. Jag ser och som vanligt syns det bättre i verkligheten.Såg själv att bilden blir sämre på datorn. 

Jag står fast vid att jag ser något jag gjorde min bild lite mörkare o anv lite kontrast då syntes rosa streck mer tydligt, testa det o lägg up ny bild!
  • Hoppaspåfler

Jag försökte men lyckades inte.. men jagtycker att man kan ana något, vilken färg ser det ut som för dig? Vilken dag är du på?

• Hoppaspåfler

Kan inte sluta tänka på hur läkaren reagerade när hon gjorde mitt vul i Fredags.. det ser inte ut som du skall ha mens o det ser inte ut som du haft det heller.. men gravtestet är negativt. Gör ett nytt test om en vecka. Tror ni jag grubblat ihjäl mig denna helgen eller!? :-/ Om jag bara kunde veta vad hon tänkte...

• Hoppaspåfler

Hon sa bara så, att det inte såg ut som om jag haft mens och inte som jag skulle ha det heller och verkade lite förvånad att testet var negativt..

• Hoppaspåfler

Gjorde ju ett rfsu igår e.m som såg ut så här efter 10 min.. har gjort bilden lite mörkare bara o skärpt till den lite.

Men jag vet inte, med 3 mf på ett år tar man inte ut glädje för fort kan jag lova..

• Hoppaspåfler
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-20 18:52:15 följande:
    konstigt... för slemhinnan måste ju vara förtjockad om man är gravid

Hon sa inget om tjockleken på den bara det jag skrev..
  • Hoppaspåfler

Så du tror på falsk streck/spökstreck då fastän det är rosa?

• Hoppaspåfler

Ja vem vet, önskar jag var tankeläsare

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester