Knasten83 skrev 2012-03-06 19:45:56 följande:
Alex: jag tror absolut du är gravid!!
Måste bara skriva att det verkar inte bero på tjockleken längre med cb, alltså om det e spök eller ej.. Jag har fått breda blå utan att jag varit gravid och sett det på många andra också.
Nu tror jag ju inte att du fått spök och jag håller tummar och tår för dig!!! :)
Väntar några dar med grattis ;)
asså nu ser jag ingeting på testet men tar jag isär det ser jag ett brett svag svagt sträck.
jag hoppas verkligen du har rätt. OK? fattade som att har man ett svagt sträck som sen blir en tunn linje efter utgårende tid så e det spök. jag har aldrig fått ett sånt här brett sträck förutom då jag plusade sist men då tog jag inte det förens typ i vecka 6 o då avr det megastarkt.
jo det vore väldigt konstigt o få spöksträck på så många utn att det skulle vara nått. kroppen har varkligen spökat för mig denna månaden så om jag inte är gravid så måste kroppen luras o då kan jag inte gå efter hur jag mår hahaha.
jag kommer ta cb om 2 dagar. sambon såg ett sträck..visade på kameran eftersom det inte syns nu men korterna som jag tog var efter 5-10 min..förutom då jag tog isär testet