• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2012-03-08 13:44:30 följande:
    Du får skriva av dig här hur mkt du vill, det är det vi finns här för! Vet själv så väl hur det var när vi försökte och månad efter månad, tycka att man ser något för att sen få besök av mensen..

Men jag tror verkligen du är gravid! Bra att du har beställt testlagret, tycker dem har varit absolut mest tillförlitliga och prisvärda. Brukade köpa storpack på både äl och gravtest från dem. man får ju 20 st för istorsätt vad ett cb kostar. Jag hoppas så att det snart finns ett fint och tydligt streck på dina test!
    tack :) det känns skönt att ha er så man kan skriva av sig lite när hoppet dalar. mitt går verkligen i vågor, ena stunden ser jag o ena stunden inte.
    ja testlagrets är helt klart bäst men trodde att eftersom jag har fått svaga sträck så borde de extra känsliga visat nått. därför köpte jag dom.. nu kommer jag inte köpa mer på flera månader utan får klara mig med det jag ahr för satan, det har kostat...men men
    jo det ska bli spännande o se vad testlagrets visar om det visar nått. besätllde idag så kanskeeee at det kommer imorgon om jag har tur annars på måndag.
    men de skickar ut set samma dag va? om man beställer inom en viss tid? då borde de förhoppningsvis komma imrgon?

ja kommer mensen då blir jag grymt besviken. känns inte som att den ska komma idag iaf. har mått grymt illa halva dagen igår och hela idag och inatt     
  • alexander2011

wasan: asså har ingen aning. känner inte igen det testet som du har men den ser för svag ut för att du ska ha äl i dagarna. sen vet man inte med äl tester. det kan vara negativt på morgonen o skrika sen positivt på kvällen. forsätt o testa du ;)

• alexander2011
    MissMA skrev 2012-03-08 13:57:32 följande:
    Alexander : Om du beställer innan kl 17.00, så ska testen komma dagen efter =)
    Så du ska ha dom imorgon =)
    Och nu håller jag verkligen tummarna för att det ska bli starkare !!
    Lycka till{#emotions_dlg.flower} 
    åhh hoppas hoppas
  • alexander2011

men tjejer. jag vet detta är efter utgående tid men såhär såg det ut när det hade torkat Förvånad
  • alexander2011
    Meoow skrev 2012-03-08 13:59:47 följande:
    Åååh vad besviken jag känner mig, skulle precis ge ifrån mig ett stort glädjetjut när jag fick se att det var ett ÄL-test på bilden :P

Alex - Jag kan se något svagt svagt på dina test, men hade inte du ett tag kvar till bim? Tror också du är låghormonare med tanke på att du plussade så sent förra grav... Du har ju inte fått mensen än så hoppet är ju verkligen inte ute för dig! Håller tummarna för att du ska få ett fint plus snart iaf :D

Skrutt - Tänker också hålla mig till testlagrets i fortsättningen - som sagt 20 tester för samma pris som ett cb, som ändå bara ger spök :S Wäää vad jag är arg på cb!

tack så mycket, ja det verkar som att jag är lite senare med att plusa än en del andra
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-03-08 14:13:00 följande:
    jag ser jag ser 
    du har gått över bim eller??? 
    jo, bim+4 idag
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-03-08 14:16:40 följande:
    japp hjärtat du är gravid GRATTIS Skål

tack gumman jag hoppas du har rätt men du har sett hur mina tester har sett ut innan. om jag får sträck på testlagrets imorgon så har du rätt
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-08 14:52:58 följande:
    popcornplaya.. näääää..

alex jag ser riktigt på de sista  

jag ser ju oxå men har noll erfarenhet av dessa tester. är ju konstigt om de skulle vara "positiva" efter utgående tid :S
  • alexander2011

det ser inte ut som spök, ser brett ut :)

• alexander2011
    Mamma060812 skrev 2012-03-08 17:53:01 följande:
    Hoppar in & berättar att mina 2 fina + som jag fick hjälp med i lördags & måndags inte längre är några + :(

Fick en brunaktig flytning i em. så jag köpte ett Preg & man behöver förstoringsglas för i se det strecket längre :( Så det är väl bara att inse fakta & invänta blödning :(

nej, fasen vad tråkigt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester