Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Skrutt 83 skrev 2012-03-08 13:44:30 följande:
Du får skriva av dig här hur mkt du vill, det är det vi finns här för! Vet själv så väl hur det var när vi försökte och månad efter månad, tycka att man ser något för att sen få besök av mensen.. Men jag tror verkligen du är gravid! Bra att du har beställt testlagret, tycker dem har varit absolut mest tillförlitliga och prisvärda. Brukade köpa storpack på både äl och gravtest från dem. man får ju 20 st för istorsätt vad ett cb kostar. Jag hoppas så att det snart finns ett fint och tydligt streck på dina test!
ja testlagrets är helt klart bäst men trodde att eftersom jag har fått svaga sträck så borde de extra känsliga visat nått. därför köpte jag dom.. nu kommer jag inte köpa mer på flera månader utan får klara mig med det jag ahr för satan, det har kostat...men men
jo det ska bli spännande o se vad testlagrets visar om det visar nått. besätllde idag så kanskeeee at det kommer imorgon om jag har tur annars på måndag.
men de skickar ut set samma dag va? om man beställer inom en viss tid? då borde de förhoppningsvis komma imrgon?
ja kommer mensen då blir jag grymt besviken. känns inte som att den ska komma idag iaf. har mått grymt illa halva dagen igår och hela idag och inatt