• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EQ85: jaganar..ge inte upp än. hoppas det blir starkare

• alexander2011
    Mamma060812 skrev 2012-03-06 20:44:05 följande:

Nu är ja i 3+6 eller 4+0, vet inte exakt när dom möttes där inne :)

ÄL var 22-23 Feb. Började med bröstspänningar några dagar efter ÄL & veckan efter så var jag & tränade & höll på att SPY :( Då började jag förstå vad som var i görningen :) Dock ville jag väl inte riktigt förstå eftersom vi inte hade "sex" på det sättet :)
    Men när jag började känna efter så förstod jag vad som var i görningen, kände igen det så väl :)

hihi :) jag är isf i v4+2 OM det är nått. hade äl den 19-20:e tippar jag på
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-06 20:41:12 följande:
    Nej den jag menade var med rfsu....
    Men på cb ser jag "cb-skuggan" som vi nu är vana vid att se men nytt imorgon. :) 
    vad ska jag ta imorgon? den vanliga?
  • alexander2011

tog cb och rfsu nu på morgonen. väntar några minuter till innan ni får hjälpa migSolig

• alexander2011
    Meeee skrev 2012-03-07 09:36:39 följande:
    Godmorgon girls
    Tog ett äl test i morse och det va lika starkt som igår så nu väntar jag 3 dagar eller nått. Sen börjar jag testa på riktigt.

Blev så glad igår, stora tjejen har kommit in på Frida Skolan och ska börja förskoleklass till hösten. Igår fick vi brev om att lillstumpan fått en dagisplats där oxå. Så hon ska oxå börja i aug. härligt att ha dom på samma skola

ja det är underbart :) fridaskolan? bor du i uddevalla
  • alexander2011

arg jag blir när man inte ser när man lägger ut korten. i verkligeht o i kameran syns det bättre. tom sambon såg men iofs så är bilden mindre då :S

• alexander2011

ok ska försöka läsa. har inte hunnit läsa sen ja la ut bilderna. tog bättre bilder ist..försökte. ser ni nått på dessa ist?
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2012-03-07 10:09:23 följande:
    Alexander: Woho!! Vågar mig på ett grattis!!! CB syns aldrig i genomlysning om det är spök, brett och blått! Tror absolut du är gravid!! När är bim?

MammaLinder: Nej fy!! Håller tummarna att allt är ok!
    Tack :) men ska ta ett cb digital om 2 dagar först men jag tror jag är gravid. inte hundra än riktigt hihi
    är på bim+3 
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-07 10:11:29 följande:
    Alexander:
    Ser på det trixade men ååhh borde det inte bli starkare nu...
    jag tar det lugna ändå fast det är svagt, borde synas bättre om några dagar
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester