• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-01-18 13:39:18 följande:
    Jag vet inte exakt hur det testet ska se ut, ska det sitta så långt åt sidan?
    så tänkte jag också men det är ju brett och rosa ... 
  • sweasmamma

jag kollade rfsu testa tidigt och det kan sitta liiiite vid sidan om ,så länge det är rosa och kom upp innan tiden så är man gravid,hur svagt det än är

• sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-01-18 13:47:19 följande:
    Vad nervös jag blev nu... tänk om det inte räknas bara för att strecket sitter lite längre till höger än "T"... har mailat testlagret..
    har du mailat bild?? 

jag håller med nelliepop!! köp digitalt! =) om du är runt bim 
  • sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-01-18 13:55:08 följande:
    BIM -4, kissade nån timme innan...
    ååhhhh !!!!! ja du ..... det verkar som du är preg 
  • sweasmamma
    LinaLoj skrev 2012-01-18 14:12:35 följande:
    GRATTIS till alla fina plus!!!

Kan någon hjälpa mig lite?
    Jag hade mens 27 nov t 2 dec. Äl 13-14 dec som kändes och trådiga flytningar. Mens 26dec t 31 dec.  Jag tyckte jag kände Äl vid den 10-11jan.
    Jag brukar ha extremt regelbunden mens. Den brukar vara "sen" med en dag. Förra månaden var den tidig med en dag. 
    När har jag BIM nu? Är det 25 eller 21? enligt uträknaren här på FL ska det vara 21??

Är det någon som fattar något av pladdret?
    Någon som kan hjälpa mig? 
    oj !!! eehhh,det verkar som du har ca 28 dagar mellan mensen ju ....eller har jag fel =)
  • sweasmamma

du hade 28 el 29 dagar mellan nov-dec mensen så då ska du nog räkna 28 dagar  så den 23 vid en 28 dagars cykel =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester