• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

NeLe! med dottern plussade jag bim-1 med kvällsurin digitalt!! annars har jag plussat digitalt+3 men då vatt ju mensen sen så jag vet faktiskt inte =)

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-18 11:50:33 följande:
    Ja =) underbart!!! Hopaps här med, har aldri haft spök på något test, har bara användt mig av cb tidigare förra grav, så jag hoppas inte detta e de n heller
    jag har fått spök på cb men tunt ! ditt ser ju redan brett ut !! jag har testat testlagrets men fått totalblanka test,inte ens synts en skugga efter tiden så klart hoppet kom ju =)
  • sweasmamma
    Undska skrev 2012-01-18 11:55:37 följande:
    Bim + 1 fortfarande neg på grav test och ingen mens.. Tog av någon anledning ett ÄL test imorse som visa två streck Förvånad hade äl den 1-2:a jan. jag blir inte klok ...
    men va det starkt streck??? för det visar ju alltid,mer eller mindre men äl test kan ge utslag på grav eller mens
  • sweasmamma
    NeLe skrev 2012-01-18 11:55:20 följande:
    hehe coolt det hade varit ifall det verkligen blir starkare nu då.. tänk, då kan du "skryta" om att du fick plus redan vid BIM-8

Kanske 4a, håller tummarna för dig vännen! {#emotions_dlg.flower}
    ha ja det hade vatt nåt... men fötterna på jorden!!! =)
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-01-18 12:07:27 följande:
    Pumann; mitt första plus syntes bara efter tiden men dock inom tiden såg det ut som ditt mot en lampa. Har bara fått synliga rosa streck mot lampa när det blivit plus! Håller tummarna!

Jennie: jag ser, håller tummarna!
    ååhhh verkligen ???
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-01-18 12:18:39 följande:
    Jag vill inte komma här och vara partypooper men....

Pumann: Man ser ju något på ditt test men jag tycker det ser ut som testet fått lite för mkt urin, det är missfärgat och så har jag kunnat få ibland om jag hållt testet någon sekund för länge i kisset och då syns nästan alltid ett streck. Men jag hoppas såklart att det är äkta!

Sen angående allas CB test. Själv har mina spök alltid varit breda. Så det är inte bara när det blir smala streck som det är spök på CB. Är bara att kolla runt lite på fl så finns det massor med breda cb spök. Får man bara svaga konstiga streck på cb som aldrig blir tydligare så kan man nog konstatera att det är spök.

Tycker det är dags att bojkotta CB helt och hållet! Själv har jag 27st testlagret test här hemma som ligger och väntar på att användas efter jag haft ÄL.     
    ingen fara.. jag är realist men har endast haft stickan i kisset i max 13 sek,det ska vara minst 15 sek annars =) men den som lever får se sa den blinda
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-18 12:21:44 följande:
    Ååå vad jag hoppas!!! e ju tidigt ännu så jag förstår ju att det är svagt!!!!!!
    ja det hade vatt SJUKT OM det nu hade vatt så ... man vågar inte hoppas.. 7 månaders slit och nu tror jag ALDRIG jag kommer få ett plus
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-01-18 12:25:09 följande:
    Ja det kan nog bli så ibland, för jag har fått så på några stickor och tycker nog att jag brukar ha dom doppade samma tid jämt. Kanske lite knas med vissa test. Men håller tummarna för att du får ditt plus denna gång!!!!
    tack det hoppas jag med... tycker det är dags nu 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-18 12:29:35 följande:
    Vågar inte heller hoppas riktigt =/ men hoppas ändå =)
    klart man hoppas...  !!!! det hade vatt såå underbart !!!! ååhhh 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester