Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

shandi....kolla
  • slemtorsk i din bralla

om man nu inte ska beställa tester från nätet.....vilken sort ska man köpa då? är på allt från bim -3 till bim -7 idag tänkte ev testa en gång till typ i helgen..

• slemtorsk i din bralla

Ger er dagens test då.. för inte fan kunde jag låta bli men shhhh säg inget till min man *S*

Jag ser inget... helt otrixade bilder så ser ni något så hojta till. Tog ur stickan ur hylsan för plastrutan reflekterade bara

• slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-03-23 07:16:52 följande:
    god morgon tjejer!!

jag va på kk igår!! väntade i timmar och ingen läkare kunde ta emot för de ansåg inte att detta va akut! MEN jag träffade en bm och jag är gravid=) det sitter rätt, annars skulle jag ha blödit och haft ont ! 

dom kan dock inte svara på om detta är en ny grav eller tidigare grav så jag är antingen i v 5 el 8 , ska på vul som jag beställer själv om ca 2 veckor =) 
    Du är gravid... det är väl det viktiga Grattis grattis och klappa på magen lite extra i helgen. Choklad gillar alla bebisar
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2012-03-23 07:25:07 följande:
    Slemmis jag ser också på det trixade kan ana på det andra.. När har du bim?
    slirar lite på den siffran.... enligt min "vanliga" beräkning på tisdag, men eftersom ägglossingen var försenad den här gången skulle jag tro torsdag-fredag snarare ..
  • slemtorsk i din bralla
    Helenmedh skrev 2012-03-23 07:48:26 följande:
    Hoppas: tack! Jag har 28 dagar. Men nu vet jag inte riktigt efter mf, antar att det är samma.. Läkaren såg äl den 12:e men testen visade ju den 15/16:e, och lägger man då på 1-2 dagar så borde ju bim vara typ 30-31 ?
    Läkare kan ju inte se ägglossning De kan se att där finns en mogen äggblåsa så ditt test är nog mer tillförlitligt för äggblåsa sitter ju där o väntar på att få hormontopp i kroppen så den kan släppa.

Med de siffror du ger skulle jag gissa på att BIM är 30
  • slemtorsk i din bralla
    Mini Léonie skrev 2012-03-23 09:24:59 följande:
    Fidelis:
    Det första ser inte positivt ut....
    Gör det inte??

Teststrecket är ju det som är närmast det vita, kontrollstrecket närmast det gröna... och teststrecket är ju starkare än kontrollstrecket!?!?!?
  • slemtorsk i din bralla

hej hopp gummisnopp....

inne i testträsket igen då *ASG*

Blev ett test när jag kom hem....

är nog galen.. för på de sista bilderna tycker jag att jag ser något... och jag tyckte mig skymta något i verkligheten...vem tar på sig att TRIXA??? ha ha

De två första..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester