Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis Miss Öland.. det syns dåligt men det syns ju något...

själv blir jag tokig.. kollar igenom bilderna på mina tester och trixar o har mig och jag tycker mig se på alla bilderna *ASG* visserligen hårt trixat och det syns bäst när bilderna är små..... fattar inget varför utsätter man sig för detta månad efter månad...???

• slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-24 09:59:36 följande:
    Dålig bildkvalitet, men nu är det väl ta mig sjutton positivt? (ÄL test)

Ska testa med monitorn om ett tag.

Ingen tvekan.. defintitivt ett positivt ägglossningstest
  • slemtorsk i din bralla
    mammaSöt skrev 2012-03-24 11:41:29 följande:
    Men vad är de för konstigt med detta testet då??????????????

Nu har jag gått över BIM iof, men ändå, är det inte väldigt svagt horisontellt streck? Någon mer som fått så?

Å ja, jag är testoman, fick blödning runt BIM så måste ju se så strecken finns kvar....
    Det horisontella strecket behöver du inte bry dig om.. för det finns redan innuti så att säga.. det är en plastplutt som färgas blå av urinen....det är ju det lodrätta strecket som visar grav eller inte.
  • slemtorsk i din bralla

nu har jag varit o handlat... nu fanns det bara CB, RFSU och PReg på apoteket... CB vanliga vill jag inte slänga ut pengar på och det digitala kommer jag inte ta förrän det gått minst en dag över tiden....RFSU är så okänsliga så jag köpte preg...

Nu återstår bara att se när jag ska testa nästa gång.

Kollade min lilla app och det är bim-2 i dag... enligt 26-dagars cykel som jag ju brukar ha, men ägglossningen var ju lite senare så -4 är mer troligt.

• slemtorsk i din bralla

sassa... jag trixade lite men det blev så himmelens mörkt då,  ev finns där en svag skugga men det kan lika gärna vara det "vita strecket" som blir en skugga när man trixar, det ser inte färgat ut utan bara som en skugga alltså men någon annan kanske hittar något. I annat fall har du ju några dagar kvar

• slemtorsk i din bralla
    sassa87 skrev 2012-03-24 15:42:29 följande:
    ja vi får se. svårt att få på bild. men jag ska ta nya snart och dom kanske blir bättre.
    men "nya" tar du fler test åt gången? Det känns väl lite väl slösaktigt :-/

Du menar att du tar nya bilder va?
  • slemtorsk i din bralla
    sassa87 skrev 2012-03-24 15:43:17 följande:
    hur går det för dig då slemmis
    bim -2 eller -4 finns bilder på mina trixade test några sidor tillbaka... i förmiddags runt 9-10 skulle jag tro att jag lade upp dem...

Annars är nästa IVF-cykel i gång så blir det inget nu så dröjer det 6 veckor innan det är testdags igen.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester