• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ska lägga upp en sista bild på cb original och isär plockad,  snälla, trixa och jag hopas ni ser ngt :)

• Hallonbilar

menar du mig? jag har cb :) nej jättesött att du försöker, men ser du inget sen inte ngn gågot :( indsr fakta det är kört för min del :(

• Hallonbilar
    mmelody skrev 2012-02-20 08:05:20 följande:

Jag är i chock! Jag fick ett tydligt PLUS på stickan nyss!!!!
    Kan inte sluta skaka!!!!
    GRATTIS!!!!!!!!! blir så glad för din skull <3
  • Hallonbilar

jag vill inte tjata men desperat som ja är, kan ngn trixa? haha är ju patetisk, har ngn blött rött och ändå varit gravid? menar eftersom jag fick plus och nu blöder samt det verkar som spök :( hur länge böldde ni, hur såg det ut?

• Hallonbilar

nu har jag fått massa rosa plus, testlagrets, i dag fick jag ngn mensliknande, jag har inte ont men jag blöder genom en tampong på under en timme, vad händer?P finns det ngn som blött så här kt utan smärta eller pms eller ngt liknande, jag märkar ingenting, vilket jag gör varje mens, förutom jag blöder som jag skulle vara skadad

det är kört va? missfall gör väl ont? inga klumpar, ingen smärta bara rent blod, snälla tjejer hjälp mig :( finns det hopp?

• Hallonbilar

jo min mens kommer alltid på mogonen, nu kom den kl 17, har aldrig hänt, jag blöder genom tampong, byxa på under en timme :(

• Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-02-20 08:08:22 följande:
    jag vill inte tjata men desperat som ja är, kan ngn trixa? haha är ju patetisk, har ngn blött rött och ändå varit gravid? menar eftersom jag fick plus och nu blöder samt det verkar som spök :( hur länge böldde ni, hur såg det ut?
    här var jag full mensen kom kl 17 inte kl 8
  • Hallonbilar
    V79 skrev 2012-02-20 13:07:33 följande:
    Hallonbilar, jag blödde med mitt andra barn i ca 6-7 dagar sparsamt det var ljusrött i vecka 16. Med första blödde jag mindre mängd, bara en dag åt gången och det var ca 3-4 gånger sammanlagt under dom första veckorna så visst kan det vara något. Vågar dock inte säga nått om cb testet du tagit men stickorna som du tog tidigare såg inte ut som spökstrecken jag fått. Jag håller tummarna för att du är gravid och att det går bra.
    tack för svar men jag är ju på bim, fast jag fått pluss, men denna blödning är så kraftig, inte ont, inge klumpar ingen smärta, det är en störtflod :(jag har haft både mf och ms samt kemisk grav ingen av desa har jag bklött så hör, binda och byxa pissblöta efter under en timme, dett lär var kört :) jag som var så glad :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester