Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
ska lägga upp en sista bild på cb original och isär plockad, snälla, trixa och jag hopas ni ser ngt :)
ska lägga upp en sista bild på cb original och isär plockad, snälla, trixa och jag hopas ni ser ngt :)
menar du mig? jag har cb :) nej jättesött att du försöker, men ser du inget sen inte ngn gågot :( indsr fakta det är kört för min del :(
jsg ksn faktiskt stava så stressade och knäckt nu bara, trodde inte man kunde få plus sen spöke
jag vill inte tjata men desperat som ja är, kan ngn trixa? haha är ju patetisk, har ngn blött rött och ändå varit gravid? menar eftersom jag fick plus och nu blöder samt det verkar som spök :( hur länge böldde ni, hur såg det ut?
nu har jag fått massa rosa plus, testlagrets, i dag fick jag ngn mensliknande, jag har inte ont men jag blöder genom en tampong på under en timme, vad händer?P finns det ngn som blött så här kt utan smärta eller pms eller ngt liknande, jag märkar ingenting, vilket jag gör varje mens, förutom jag blöder som jag skulle vara skadad
det är kört va? missfall gör väl ont? inga klumpar, ingen smärta bara rent blod, snälla tjejer hjälp mig :( finns det hopp?
jo min mens kommer alltid på mogonen, nu kom den kl 17, har aldrig hänt, jag blöder genom tampong, byxa på under en timme :(