• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

4,5 h sen jag testade, har 2 digilatal och 13 testlagrets och e cb vanliga kan vara paoteltes egn, räcker det eller jag ska hålla mig? druckit en kopp cappuchino, räcker detta bim är ju i dag 

• Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-02-18 12:31:29 följande:
    4,5 h sen jag testade, har 2 digilatal och 13 testlagrets och e cb vanliga kan vara paoteltes egn, räcker det eller jag ska hålla mig? druckit en kopp cappuchino, räcker detta bim är ju i dag 
    ska jag vänta mer:
    P
  • Hallonbilar

är på bim +1 digitala sa icke gravid, gjorde ett nyss :(, hållt mig 8h, gjorde ett cb vanligt neg, samt ett testlagret, blankt
    :((

ska lägga upp bilder sen, blir ju inte klok :( är så ledsen :( 

• Hallonbilar

klart spökis :(

bild 2 , testlagrets

samma test  

och igen

ingenting va? fick ju plus tydligt, och är som sagt bim +1 har alrid passerad bim ngnsin tidigare :( snälla kan ni trixa?
  • Hallonbilar

tack angie, du är alltid där och hjälper, uppskattas så mkt, ska du veta <3 hade ju hålle mig 8h och min är i dag :( och visst är de svagare i dag?

• Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-19 05:32:34 följande:
    ja ser.. men svagt...
    men du har bara testat ett cb o ett testlagrets..?? 
    ja men testlagrets var mkt starkare i går, ingen tvekan det var starkare, hade hållt mig 7h då de nu var en cb och testis
  • Hallonbilar

har 4 testlagrets hemma :) så typiskt att först bli överlycklig sen blir det så här :( men hoppet finns ju{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester