Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

plantan skrev 2012-03-25 19:22:48 följande:
    Men slemtorsk vilket märke du än googlar på hittar du alltid de som skriver om spök. Andas nu o ta d lugnt. E ju ett tag kvar till BIM o många testar ju inte + förrän bim. Tror d är din tur.
    Det är ju så... bim tis-tors.. men för mig är det så..... spejsat.. jag har varit såå inställd på att vi faktiskt inte kommer få någon bebis.. och så kastas man runt så här .... en del av mig tycker det är roligt, en annan får panik av allt testande och trixande, samtidigt som jag inte kan låta bli..beroende?? JAJAMEN
  • slemtorsk i din bralla
    AnnaCarolina skrev 2012-03-25 19:29:48 följande:
    Jag tror det, jag har kollat lite efter en ägglossningskalender, sen körde jag med stickor med. 
    Men det är olika från vilken sida man kollar på och så :/

Om jag räknar fram själv så ska jag ha gått över tiden med 5 dagar, men inte enligt min beräkning på nätet :/
    Jag blir så förvirrad.  
    i vilket fall.. det ser positivt ut i mina ögon iaf
  • slemtorsk i din bralla
    Mini Léonie skrev 2012-03-25 19:20:22 följande:
    Kolla den här då.. 

Hmmm..ÄR DET MITT TEST!?!?!? tycker mig känna igen fuktfläcken på pappret????
  • slemtorsk i din bralla
    plantan skrev 2012-03-25 19:35:58 följande:
    Haha slemtorsk snacka om att skapa sitt eget mående. Jag såg här nu att ngn testat positivt väldigt sent med minipristest men positivt med andra så min plan är att köpa ett cb o ett digitalt. O blir d + på cb på tis kör jag d digitala. Kommer rasa ner i en avgrund om jag inte e gravid. Inte för att det är hela världen om jag inte e gravid, e ju bara första försöket, men för att hela min kropp beter sig gravid. Illamående, känslig för dofter, sååå trött. Vill inte känna så varje gång jag ska ha mens. Tycker om att jag kan lita på min kropp liksom. Den e ju inte så vacker o se på så då kan den iaf va pålitlig ;) vi kan testa på tis både du o jag om du kan hålla dig tills dess ;)
    kan säga med en gång att jag nog INTE kan hålla mig tills dess *S* men garanterat kommer jag inte att testa i morgonbitti... jag går ju upp 4.15 och vid den tiden har jag inte sinnesnärvaro att ens fundera på att öppna en förpackning med tester ha haha

Sen har jag mitt-terminsutvärdering i morgonbitti på praktiken och att sitta o fundera på "hmm var det streck eller inte, var det spök eller inte" då känns inte som god planering så jag testar nog i morgon kväll i sf.
  • slemtorsk i din bralla
    plantan skrev 2012-03-25 19:43:32 följande:
    Slemtorsk måndagskväll då kan du lika gärna vänta tills tismorgon ju :) jag går alltid upp o kissar kring 4 så d blir ju min morgonurin :). Tänk att hcg hormonet tar ju lite tid o öka med.
    I know.... har ju varit där en gång förr... men jag testade inte i närheten så ofta då vilket var tur för vi försökte i över tre år...... det hade blivit dyyyrt för det var innan det fanns billiga tester att beställa på nätet ha ha
  • slemtorsk i din bralla

god morgon.. inget test taget nu på morgonen... har menskänningar i magen men ett lätt illamående samtidigt.. kroppen bråkar med mig på den punkten.

På viktpunkten börjar vi dock komma överrens...-1,5 kg denna veckan så jag är väl nöjd med det iaf

• slemtorsk i din bralla
    Helenmedh skrev 2012-03-26 11:57:44 följande:
    Ser jag i syne?!

I så fall gör jag det också

Jag själv känner det som att mensen kommer mest hela tiden..tidigast BIM i morgon, troligast torsdag.....

Inga spottings (som jag haft 1-2 dgar före senaste 3-4 månaderna) bara en känsla av att NU kommer den, rusar på toa och det är bara flytningar *UUUURRRK*
  • slemtorsk i din bralla

Status: total förvirring....mensmal i magen, illamående...som jag haft tidigare före mens....och eftersom jag sprejar med hormonsprej kan jag länka det till detta...mådde ofantligt illa förra gången...meeeen....ryggslutet värker, typ svanken...och jag springer o kissat stup i kvarten-jag som kan vänta 8 ticmmar annars.....kanske psykossomatiskt. Men iaf jobbigt

• slemtorsk i din bralla

usch.. pms hormonsvallningar.. jag tar ju hormoner för att nedreglera och hamna i "konstgjort klimakterie".. och så pms på det.. eller om det är graviditet vilket jag mer o mer tvivlar... blir så less på dessa spökstreck...

tog ett testa tidigt i dag igen och det känns som det är skuggor för ögonen på mig... har gått exakt 30 min nu, vilket är maxtiden och tro inte fan att jag tycker mig ana en skugga... MEN HALLÅ!?!?! om jag är på BIM -1, -2 eller -3 så borde väl strecket komma FÖRE 30 min, och vara lite starkare...på ett "testa tidigt"?????

jäklar vad less jag blir........bilder kommer och ni får gääärna trixa sen

• slemtorsk i din bralla
    angie91 skrev 2012-03-26 17:53:56 följande:
    hmmm sambon kolla på mina tester för en liten stund sen... han tror ja e gravied trots mens... strecket e tydligt.... o såå e de på alla... :/ e såå kluven just nu
    skumt... men är det riklig blödning ??? har du mensvärk eller hur känner du dig? Grejen är ju tyvärr så att får du missfall kommer du få fortsatt positivt på testerna i bland upp till flera veckor efteråt, men du är ju så tidigt i grav så att blödningar är INTE ovanligt...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester